Jump to content
  • Reacties 61
  • Bezichtigingen 9.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Als je de kans had om GTA1 te kopen, zou je het dan nu nog doen als aandenken? 88 leden hebben gestemd

1. 1. Als je de kans had om GTA1 te kopen, zou je het dan nu nog doen als aandenken?

• Ja, zeker leuk ouderwets spel
      32
    • Ja, denk van wel
      15
    • Misschien
      17
    • Nee, veel te druk met Vice City en SA
      13
    • Nee, wat heb je aan die oude troep.
      18

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

• 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_181761

Ik heb het nog steeds, en als ik de kans kreeg ondanks ik SA speel, zou ik het toch doen... mischien alvast voor je kinderen ofzo ? :unsure:

Zodat als ik SA speel kunnen zij lekker GTA 1 spelen B) :ph34r:

Groet,

Koos Oudshoorn

EDIT: Maar misschien zeggen we over 10 jaar "Ga jij nog San Andreas kopen als je de kans kreeg ?"

Bewerkt: door Cool Hand

Geplaatst:
comment_182674
EDIT: Maar misschien zeggen we over 10 jaar "Ga jij nog San Andreas kopen als je de kans kreeg ?"

Misschien wel ja.. alleen denk ik dat er dan veel meer mensen zijn die San Andreas dan wel gaan kopen dan dat ze GTA1 nu gaan kopen...

Eigenlijk zijn de spellen zo verschillend.....

• 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_266190
ik ga hem ook niet kopen, want ik heb hem ook al. maar speel hem nooit meer want ik vind het saai....

Ik heb hem ook al (samen met london). vandaag was ik terug beginnen spelen aan het 2e deel van liberty city (heist almighty) en ik had bijna alle missies gedaan en plots viel het spel uit. alles voor niets, ja, want je kan niet ff saven tijdens het spel zoals in GTA2.

Ik zei foert! Ik speel liever GTA2... :Y

ps: code om trein te besturen in GTA1: -instappen

-ctrl-toets

-rijden maar (opletten dat je niet tegen een voorliggende trein knalt)

:cya:

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_302264
ik vind dat wel leuk als je van boven af kunt kijken. ik vind het zelf sonde dat ze dat uit VC en SA hebben gehaalt

wat bij gta3 kun je nog vanaf boven kijken

Ja, ik vind het ook jammer, want daar is het allemaal begonnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.