Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54351 weten jullie waar een fototoestel ligt want ik moet zo meteen dei missie doen dat ik die jetpack moet ophalen bij die secret area en ik wil foto's maken van die aliens als die er zijn <_< ik hooop van wel
Geplaatst: 28 november 200420 jaren comment_55143 jah mensen lullen veel!!! in de missie mad dogs rymhes is zo'n gast (op de bank) Driv3r aan het spelen en moet je is horen wat ie allemaal zegt B) Dat is al zo'n 4 weken bekend :rolleyes:
Geplaatst: 28 november 200420 jaren comment_55161 jah mensen lullen veel!!! in de missie mad dogs rymhes is zo'n gast (op de bank) Driv3r aan het spelen en moet je is horen wat ie allemaal zegt B) Hoe zie jij in hemelsnama dat hij Driv3r aan het doen is? Ik zie een beetje wazig beeld dan!
Geplaatst: 7 december 200420 jaren Auteur comment_59388 hier kan toch wel een slotje op???? <_< :huh:
Geplaatst: 7 december 200420 jaren comment_59406 posts die al weken 'dood' zijn hoeven niet gereanimeerd te worden omdat er geen slotje opzit... maar hij kan wel op slot.
weten jullie waar een fototoestel ligt want ik moet zo meteen dei missie doen dat ik die jetpack moet ophalen bij die secret area en ik wil foto's maken van die aliens
als die er zijn <_<
ik hooop van wel