Geplaatst: 15 maart 200718 jaren comment_633186 hallo ik wil deze ode if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) { GameTextForAll("~b~(id: %d)heeft een taxi nodig!!", 5000, 1); return 1; } waar playerid staat dat daar de naam van speler komt maar dat lukt me niet
Geplaatst: 15 maart 200718 jaren comment_633477 if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) { new pname[256], string[256]; GetPlayerName(playerid, pname, 256); format(string, sizeof(string), "~b~%s (~r~id: %d~b~)heeft een taxi nodig!!", pname, playerid); GameTextForAll(string, 5000, 1); // 10000 is de tijd in miliseconden / 1 is het type return 1; } Bewerkt: 15 maart 200718 jaren door Azer
Geplaatst: 16 maart 200718 jaren Auteur comment_633615 if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) { new pname[256], string[256]; GetPlayerName(playerid, pname, 256); format(string, sizeof(string), "~b~%s (~r~id: %d~b~)heeft een taxi nodig!!", pname, playerid); GameTextForAll(string, 5000, 1); // 10000 is de tijd in miliseconden / 1 is het type return 1; } bedankt voor de code maar ik krijg 1 warning C:\Documents and Settings\Kevinsoftware\Bureaublad\gta sa\online\gamemodes\src\SUPER-FREEROAM.pwn(456) : warning 219: local variable "string" shadows a variable at a preceding level Pawn compiler 3.0.3367 Copyright © 1997-2005, ITB CompuPhase 1 Warning. wat is er fout?
Geplaatst: 16 maart 200718 jaren comment_633648 new string[256]; Staat waarschijnlijk al ergens in je script. Dus wijzig if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) { new pname[256], string[256]; GetPlayerName(playerid, pname, 256); format(string, sizeof(string), "~b~%s (~r~id: %d~b~)heeft een taxi nodig!!", pname, playerid); GameTextForAll(string, 5000, 1); // 10000 is de tijd in miliseconden / 1 is het type return 1; } naar if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) { new pname[256]; GetPlayerName(playerid, pname, 256); format(string, sizeof(string), "~b~%s (~r~id: %d~b~)heeft een taxi nodig!!", pname, playerid); GameTextForAll(string, 5000, 1); // 10000 is de tijd in miliseconden / 1 is het type return 1; }
hallo
ik wil deze ode
if(strcmp(cmd, "/taxi", true) == 0) {
GameTextForAll("~b~(id: %d)heeft een taxi nodig!!", 5000, 1);
return 1;
}
waar playerid staat dat daar de naam van speler komt maar dat lukt me niet