Geplaatst: 15 maart 200718 jaren comment_633285 Ik heb vandaag gta san andreas gekocht en ik heb versie 2 ofzo. En ik wil die multiplayer mod MTA spelen maar dan heb ik versie 1 nodig kan ik iets doen dat het versie 1 wordt? Ik had het speciaal gekocht voor het multiplayer..
Geplaatst: 15 maart 200718 jaren comment_633291 Hey welkom op het forum fanrstein Ja het is inderdaad handig om Versie 1 van het spel te hebben als je Multiplayer mods wilt spelen, gelukkig kun je makkelijk versie 1 krijgen met behulp van een zogenaamde 'patch', deze patch kun je hier downloaden. De installatie wijst zich vanzelf. Na de installatie zul je gewoon goed MTA of SA:MP kunnen spelen. Voor informatie over MTA en SA:MP raad ik je aan om even in dit fora rond te kijken. Succes en veel plezier met MTA/SA:MP!
Ik heb vandaag gta san andreas gekocht en ik heb versie 2 ofzo. En ik wil die multiplayer mod MTA spelen maar dan heb ik versie 1 nodig kan ik iets doen dat het versie 1 wordt? Ik had het speciaal gekocht voor het multiplayer..