Jump to content
Geplaatst:
comment_633490

Ik heb me geërgerd (Of hoe je het schrijft) aan Pac-man, dit spel vond ik altijd dom, simpele graphics en de A.L. (Hoe het spel verloopt, wist vroeger niet hoe het heette BTW) was erg raar, ipv dat je gauw kon schuilen gingen ze je altijd achterna en de besturing klopt ook nooit.

Wat ik ook een erg spel vond is Snake, het spel met de leuke muren waar je tegen aan knalt wanneer je een slang hebt van 15 meter IRL en dan dood.

Tja waar heb jij je aan geërgerd?

• Reacties 57
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_638405

Toen ik vroeger klein was speelde ik met mijn gameboy color , en was een zeer grote fan van dragonball z nu nog .

Ik zag een spel van dragonball z liggen in de blokker dus ik zaagde aan mijn mama mag ik dat hebben ze zei nee .

Mijn broer had natuurlijk een gameboy advanced en daar is de grapichs beter mijn mama had toen voor sinterklaas en nieuwjaar dragonball z legendary warriors of zoiets gekocht .

Ik had toevallig mijn gameboy color mee en na 1 week was ik die game spuug zat :7 toen speelde ik er niet meer op .

Ik ergerde mij aan dat spel omdat de verhaal lijn niet klopte , omdat het vechten ( zo gezegd vechten ) ontzettend moeilijk was en de tegen stander altijd beter was . Het werd ook saai . :7

Geplaatst:
comment_638456

Toen ik klein was had je allemaal van die lego spellen zoals lego rockraders lego racers 1 en 2 lego creator lego creator harry potter en lego island

Ik erger ik me dan aan de graphiqs die zijn gewoon but en al dat gebrabbel waar je de helft niet van verstaat

Geplaatst:
comment_639094

Ik had een hekel aan Rescue Blobette voor de gameboy :zz: (toen zwart wit nog) echt een saai spel ik kwam er maar niet verder mee met een stom poppetje er in die allemaal tools had die je dan moest gebruiken in het spel waar echt dus niks gebeurde< Doe dan maar Gorgoyls ofzo, dat was ook een strategisch spel maar dat was dan nog wel beter.

Geplaatst:
comment_644773

Harry Potter. Toen we nog één computer hadden en m'n broertje hier ook op moest, hoorde ik de hele tijd "Flipendo! Flipendo!". Ik kon dat brilletje wel van die Harry Potter afslaan :duh:

Geplaatst:
comment_650736

Tot nu toe aan:

GTA VC echt niet!

sorry,

aheum,vershoning:

Tot nu toe aan:

Dat-ene-ninja-spel-waar-ik-de-naam-niet-meer-van-weet.

Iets van Tenchu (laatste nieuwe dacht ik)

Ik kon zelf niet het eerste level uitspelen!wat een moeilijk spel :{

IB

Geplaatst:
comment_650859

Ik heb Delta Force 2 ook gespeeld vroeger, je moet het gewoon kunnen. ^^

En het spel waar ik me het meest aan erger, is Gangsters, is een nuteloos spel met slechte gameplay & graphics, gewoon wegggegooid geld.

Geplaatst:
comment_651448

GrandTursimo 3 :duh:

Egt erg .. wel mooi spel voor die tijd.

Maar als je aan de leiding reed en je maakte een klein foutje dan viel je meteen helemaal terug naar de laatste plek en dan kom je de anderen al niet meer inhalen.

:bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.