Geplaatst: 16 maart 200719 jaren Ey, als ik een server ben gejoind, dan krijg ik na een paar seconden een foutmelding (zie screen) wat kan ik hier tegen doen ? Bewerkt: 16 maart 200719 jaren door ACID
Geplaatst: 17 maart 200719 jaren Je bent uit de server gekicked wat je waarschijnlijk zelf wel kon afleiden. Dit kan zijn door een te hoge ping dat je automatisch gekicked word het kan ook aan je naam liggen. Een andere reden kan ik niet verzinnen. Is het in echt alle servers?
Geplaatst: 17 maart 200719 jaren Auteur Je bent uit de server gekicked wat je waarschijnlijk zelf wel kon afleiden. Dit kan zijn door een te hoge ping dat je automatisch gekicked word het kan ook aan je naam liggen. Een andere reden kan ik niet verzinnen.Is het in echt alle servers? me naam is gewoon ACID ik denk dat het idd aan m'n ping ligt, ik ben namelijk volop aan het downloaden en het is echt in alle servers
Geplaatst: 17 maart 200719 jaren Oftwel: Alle downloads uit doen, en je zult zien dat je ping veeeel lager is.
Ey,
als ik een server ben gejoind,
dan krijg ik na een paar seconden een foutmelding (zie screen)
wat kan ik hier tegen doen ?
Bewerkt: door ACID