Geplaatst: 18 maart 200718 jaren comment_634944 mensen ik heb een vraag wie luisterd er eigenlijk nog wel eens cd's want op mijn pc staat gewoon alle chille muzik die je maar kan krijgen van kempi tot jimmi hendrix maar toen bedacht ik waarom luisterd eigenlijk niemand meer cd's want een vriend van mij heeft zelfs al zijn grammophoonplaten uit de 60ties op cd gezet en vannaf toen is ie weer cd gaan luisteren luisteren jullie nog wel eens cd en waarom wel of waarom juist niet ps:world of warcraft
Geplaatst: 24 maart 200718 jaren comment_638883 Ik luister ook Cd's .. Ik heb er redelijk veel hoor -By The Way,Stadium Arcadium,One Hot Minute,Mothers Milk,Californicatoin,Blood Sugar Sex Magik,What Hits,Greatest Hits en Live in Hyde Park van de Red Hot Chili Peppers -Full Circle van Pennywise -Dance Of Death van Iron Maiden ( Niet dat ik Ghotic ben !!! In tegendeel ) En zo kunnen we nog even door gaan Vind jij Iron Maiden gothic? Maiden is klassieke Heavy Metal, verreweg van dat softe Gothic- genre met die fucking Evanescence en After Forever troep.
mensen ik heb een vraag wie luisterd er eigenlijk nog wel eens cd's
want op mijn pc staat gewoon alle chille muzik die je maar kan krijgen van kempi tot jimmi hendrix
maar toen bedacht ik waarom luisterd eigenlijk niemand meer cd's want
een vriend van mij heeft zelfs al zijn grammophoonplaten uit de 60ties
op cd gezet en vannaf toen is ie weer cd gaan luisteren
luisteren jullie nog wel eens cd en waarom wel of waarom juist niet
ps:world of warcraft