Geplaatst: 18 maart 200718 jaren comment_634979 hallow. ik ben op zoek naar het orgineele windows media center boodscreen. maar ik kan die nergens vinden. kan iemand mij er bij helpen ?? Type: boodtscreen Stijl: windows Grootte: 1280*1024 Afbeelding: windows XP media center Tekst: alles wat er bij het bootscreen hoort. Rand: nee Kleuren: de orginele bootscreen kleuren. Bewerkt: 22 maart 200718 jaren door RonaldVC
Geplaatst: 19 maart 200718 jaren comment_635763 Doe ik wel voor je!! Maar zal jij nog wel even een afbeelding willen posten? Google - Windows XP Media Center Of moet ik gewoon deze doen? >>KLIK<< Maar dan even mooi maken en een boodscreen van maken zoals dit Ik zal het z.s.m. af proberen te krijgen!! MvG. King Room Aanvraag Voltooid! Ik heb mijn best gedaan om het zo echt mogenlijk te lijken!! Veel Plezier ermee!! MvG. King Room PS: Nog vragen kan altijd!! Via Pb!! Bewerkt: 19 maart 200718 jaren door King Room
Geplaatst: 22 maart 200718 jaren Auteur comment_637688 erg bedankt. ik vint hem heel mooi. bedankt. (o en sorry voor de laate reactie)
Geplaatst: 22 maart 200718 jaren comment_637740 Zo te zien is hij niet op goede formaat daarom upload ik hem nog maar is een keer!! WMC BootScreen Goede formaat!! Veel plezier nog!!
hallow.
ik ben op zoek naar het orgineele windows media center boodscreen. maar ik kan die nergens vinden. kan iemand mij er bij helpen ??
Type: boodtscreen
Stijl: windows
Grootte: 1280*1024
Afbeelding: windows XP media center
Tekst: alles wat er bij het bootscreen hoort.
Rand: nee
Kleuren: de orginele bootscreen kleuren.
Bewerkt: door RonaldVC