Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Wat is de laatste game die jij hebt gekocht? De mijne is Need For Speed Carbon voor de PSP Regels: Post alleen in de post welke game je als laatste gekocht hebt en eventueel waarom. Reageer niet op andersmans posts, dit voor het overzicht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Als laatste heb ik GTA: Vice City Stories en Final Fantasy XII tegenlijk gekocht, beiden voor de PS2. Topic verplaatst naar het 'Algemeen Games Forum'. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Youp Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Waarom "^^" ? Oja, ik als laatste red steel, nog steeds vindt ik het niet zo leuk dus jah.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Saints row en Battlefield Modern Combat, beide voor de 360. M.V.G, -Exorcist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 um Sims Seizoenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Ik koop eigenlijk nooit spelletjes, mijn laatste was GTA San Andreas . En dat is van augustus 2006 geleden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Ik koop niet zo heel dikwijls games, 1 keer om de maand ofzo. Mijn laatste aankoop was VCS, maar dat is al zeker een maand geleden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Gta Vice city en volgende week Midnight club dub remix! Dus Vice city dus. Waarom zo laat??Omdat ik hem nooit gevonden heb, ik zag hem en heb direcht me 20 euro verdaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2007 Zelf kocht ik als laatst GUN, maar m'n ouders namen laatst MOH Rising Sun mee voor de GameCube. Daarvoor had ik ook nog Carbon, dus ben nog wel even een tijdje zoet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2007 Need for Speed: Carbon: Own the City (PSP-edition). Deze heb ik al een tijdje, maar nu heb ik hem al uitgespeelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2007 GTA VCS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-R-R- Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2007 GTA III en GTA Vice City supergoedkoop voor de PlayStation 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2007 mijn laatste spel wat ik heb gekocht is Gta Sanandreas voor de PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 Ik ben dinsdag naar de stad gegaan en heb GTA III en The Godfather beiden voor de PS2 gekocht. GTA III had ik al op de PC maar de playstation bestuurd fijner en ik heb hem nooit echt gespeeld op de PC. Nu speel ik hem dagelijks. Gratz, Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 De laatste game die ik kocht was Pikmin 2 voor de Gamecube tweedehands. Niet dat ik aan een nieuwe game toe was (ik heb er nog een stuk of tien liggen ), maar voor 15 euro kon ik hem toch niet zomaar laten liggen? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.