Jump to content
Geplaatst:
comment_635310

Wat is de laatste game die jij hebt gekocht?

De mijne is Need For Speed Carbon voor de PSP

Regels:

• Post alleen in de post welke game je als laatste gekocht hebt en eventueel waarom.
  • Reageer niet op andersmans posts, dit voor het overzicht.

• Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 140.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2374426

Nou, vandaag salaris ontvangen dus even los gegaan in de PSN Store. smile3.gif

Assassin's Creed: IV

Assassin's Creed: Unity

Assassin's Creed Unity: Dead Kings (gratieeeeeeeeeessss)

Goat Simulator (ik wou op 60 euro eindigen emo.gif )

Thief

Tomb Raider Definitive Edition

Totaal: 60,25 EUR smile3.gif

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2374428

Ik heb enkele dagen terug Undertale gekocht tijdens de sales. Geen geweldige korting (±25%), maar toch mooi.

Assassin's Creed: Unity

Assassin's Creed Unity: Dead Kings (gratieeeeeeeeeessss)

Ooh, amuseer je ermee! (en hint: Speel Dead Kings zo snel je kunt, helpt enorm bij Unity zelf!)

Geplaatst:
comment_2374562

Heb ook weer een tweetal games aangeschaft, ook al heb ik al die andere nog niet uitgespeeld :7

Maar goed, zo wel weer even geprofiteerd van de Januari sale. En nou alles uitspelen en niks meer aanschaffen tot Hitman. Al heb ik iets gehoord van een Heavy Rain remake voor de ps4 thumbsdown.gif

Batman: Arkham City, lijkt me een geweldige game. Arkham Asylum en Arkham City waren geweldige titels voor de vorige consolegeneratie die voor veel games erna een inspiratiebron zijn geweest. Heb hoge verwachtingen van deze next-gen game.

Wolfenstein: The New Order, gewoon omdat ik veel behoefte had aan een FPS voor de PS4 en het wel hele aardige reviews ontvangen heeft :D

Geplaatst:
comment_2375819

nog tips voor goede XBOX one games om te kopen ? ik heb GTA V

en EA access en Live GOLD

Van wat voor games houd je? Het is nogal lastig om te bepalen welke games je nou echt leuk vindt, namelijk. :) Plus dat dit niet het goede topic hiervoor is, dus een mod dit maar effe verplaatsen.

Ontopic: Mijn laatst gekochte game is Liberty Stories voor op de Ipad. :)

Bewerkt: door aron24

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.