Jump to content
Geplaatst:
comment_635310

Wat is de laatste game die jij hebt gekocht?

De mijne is Need For Speed Carbon voor de PSP

Regels:

• Post alleen in de post welke game je als laatste gekocht hebt en eventueel waarom.
  • Reageer niet op andersmans posts, dit voor het overzicht.

• Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 140.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1035229

En hoe speel jij ineens Brawl op de PC? Heb je een emulator daarvoor?

Zo ja, kun je me dan vertellen welke? Bedankt. :tu:

Overigens mag je wel eens betalen voor je games. Weet je ook waarom pc gaming kapot gaat? Juist, onder andere door jou.

Ik koop bijna alles legaal, tenzij het enorm moeilijk te krijgen is of gewoon niet in Europa is.

Bewerkt: door Fyre

Geplaatst:
comment_1035438

Omdat ik stilletjes aan aan mijn rijlessen wil gaan beginnen omdat ik nu sinds enkele maanden 18 ben geworden ben ik 3D simulator gaan halen. Het spel kochte 29.95 maar het is wel een enorme goede simulator.

• Nieuwe verkeerssituaties verwerkt in 21 praktische oefeningen, voorrangsregels, rotondes, autosnelwegen, defensief rijden, aangepaste snelheid in bebouwde kom, inhalen op landwegen, enz..
  • De ultieme voorbereiding op je praktische rijexamen, volgens de Belgische wegcode
  • Je instructeur vertelt je wat je moet doen en wijst je op je fouten!
  • Beheers ook de Europese wegcode: leer links rijden in Londen en defensief rijden in Parijs en hou rekening met de trams in Berlijn!
  • Leer rijden in diverse omstandigheden: 's nachts, bij mist, bij regen en nu ook bij sneeuw!
  • Indien je wilt met navigatie systeem
  • Met verschillende moeilijkheidsgraden: groentje, beginner of expert.
  • Met nieuwe voertuigen: naast auto's, sooters, motoren kan je nu ook met een quad rijden.

Kortom, een echte simulator..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.