Jump to content
Geplaatst:
comment_635310

Wat is de laatste game die jij hebt gekocht?

De mijne is Need For Speed Carbon voor de PSP

Regels:

• Post alleen in de post welke game je als laatste gekocht hebt en eventueel waarom.
  • Reageer niet op andersmans posts, dit voor het overzicht.

• Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 140.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1917293

Niet echt gekocht, maar ik had ze uitgekozen voor in m'n kerstpakket: Sonic Free Riders en Just Dance 3, beiden voor Xbox Kinect. Gisteren bezorgd.

Geplaatst:
comment_1919522

Ik was het vergeten te melden:

Call of Duty Modern Warfare 3 - 15 November 2011

Test Drive Unlimited 2 - Ergens in December

L.A Noire - 5 Januari 2012

Red Dead Redemption - 5 Januari 2012

Grand Theft Auto IV Episodes From Liberty City (PC) - 5 Januari 2012

:)

Geplaatst:
comment_1921331

Super Mario 3D Land voor de 3DS en Duke Nukem Forever voor op de Xbox 360, voor 20 eurotjes via bol.com kon ik Duke Nukem niet laten liggen. En Super Mario 3D Land ga ik in de vakantie mee beginnen, de eerste helft van de game schijnt alleen te makkelijk te zijn in die game. Een mooi inkomertje dus.

Geplaatst:
comment_1923910

Toen ik op het leeuwarder station stond te wachten op de trein voelde ik iets in me broekzak en het was een briefje van vijftig en oja die had ik van me vader lief gekregen ik moest toch een halfuurtje wachten, dus ben ik naar de game mania gegaan en Battlefield 3 gekocht!

Geplaatst:
comment_1924380

Ik ben sinds een uur de trotse eigenaar van The Darkness 2, de besturing is wel even wennen. Alleen het ziet er gruwelijk uit, alleen het eerste stuk met die lichten kapot schieten is wel even door stampen. Maar daarna word de game echt tof, zeker een aanrader mensen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1928086

Syndicate voor de Xbox 360, de game ziet er even mooi uit als Battlefield 3 met een science fiction sausje er over heen. Alleen de game is te kort, ik heb het gevoel dat ik nu al op het einde zit, jammer dat er weinig shooters meer zijn met 8 tot 10 uur gameplay. Laat Crysis 3 daarom maar komen.

De cijfers die op internet staan 6en en 7en zijn onterecht, de game verdient zeker een 8 en hoger. Het is een game met dikke wapens en zeer mooie graphics, het verhaal is niet heel boeiend maar ook niet heel storend. Toch wel vreemd dat Modern Warfare 3 een kei hoog cijfer haalt op IGN en Syndicate daar maar een 7.5, je kan bij dit cijfer wel een punt bij schrijven wat mij betreft bij deze game. Zeker een aanrader ook net als The Darkness 2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.