Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_635749

Inderdaad, dat vraag ik me ook al een tijdje af. Ik volgde een tut en toen moest je ook zo'n ding opgeven, toen stelde ik de vraag hoe je dat deed, en toen zei diegene dat je dat helemaal niet hoefde te doen :? Vaag hoor.

Geplaatst:
comment_636111

Deze filter haalt de duidelijke lijnen uit de psd, zodat die dffect hebben op de geselecteerde layer. Handig om je flow op een andere manier te versterken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_636119
Deze filter haalt de duidelijke lijnen uit de psd, zodat die dffect hebben op de geselecteerde layer. Handig om je flow op een andere manier te versterken.

Oke, maar waarom moet je dan uit een psd bestandje kiezen als je op apply klikt op die layer?

Geplaatst:
comment_636129

Ik snap je vraag niet helemaal, wat ik eruit kan halen is dat je bedoelt te zeggen waarom je deze filter moet gebruiken na het 'apply image' gedeelte.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_636151
Ik snap je vraag niet helemaal, wat ik eruit kan halen is dat je bedoelt te zeggen waarom je deze filter moet gebruiken na het 'apply image' gedeelte.

Nee sorry, ik bedoelde:

Als je naar die filter gaat, dan komt er een schermpje en daar moet je OK op klikken:

displacedk3.png

Daarna komt er een ander schermpje en daar moet je een *.PSD file kiezen:

displace2px0.png

Mijn vraag is dus:

Waarom moet je een *.PSD file kiezen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.