Geplaatst: 19 maart 200718 jaren comment_635716 Ik heb me eigen game forum : en daar is net een banner voor gemaakt hij moet nog worden veranderd maar wat vinden jullie ervan tot nu toe? >>> Door GTA-Sheep: Ik heb de website link even weggehaald, want dát is reclame. Maar vanzelfsprekend mag natuurlijk iedereen je banner beoordelen <<<
Geplaatst: 19 maart 200718 jaren comment_635736 Ziet er goed uit Echt in game style. Alleen het lettertype is niet echt toepasselijk , maar dat spreekt voor zich. 8/9 is mijn rate, ga zo door
Geplaatst: 19 maart 200718 jaren Auteur comment_635751 Ziet er goed uit Echt in game style. Alleen het lettertype is niet echt toepasselijk , maar dat spreekt voor zich. 8/9 is mijn rate, ga zo door Thnx.. btw ik heb m zelf niet gemaakt maar de photoshopper die in ons team zit heeft m gemaakt en hij gaat vanmiddag alles aanpassen onderandere het font (letter type)
Ik heb me eigen game forum :
en daar is net een banner voor gemaakt hij moet nog worden veranderd maar wat vinden jullie ervan tot nu toe?
>>> Door GTA-Sheep: Ik heb de website link even weggehaald, want dát is reclame. Maar vanzelfsprekend mag natuurlijk iedereen je banner beoordelen
<<<