Geplaatst: 19 maart 200718 jaren comment_635828 Hallo, Ik heb de hele verhaallijn en alle races in career-mode uitgespeeld, maar er zijn nog steeds een aantal onderdelen (zoals velgen) die niet unlocked zijn! Hoe moet ik dit doen? En hoe zit het met die virus-vinyls?
Geplaatst: 19 maart 200718 jaren comment_635842 Hallo,Ik heb de hele verhaallijn en alle races in career-mode uitgespeeld, maar er zijn nog steeds een aantal onderdelen (zoals velgen) die niet unlocked zijn! Hoe moet ik dit doen? En hoe zit het met die virus-vinyls? Heb je de challenges series al gedaan? Die vind je in het hoofdmenu. Bij die races krijg je namelijk nieuwe dingen om te tunen. Succes!
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren Auteur comment_637105 Ok thanks! En hoe zit het met die virus-vinyls? En ik heb alleen maar tuners in mijn career, en ik krijg er geen gamerscore (xbox360) bij (daarmee kon je toch 25 gamerscore erbij krijgen)?
Geplaatst: 23 maart 200718 jaren comment_638359 Als ik mij goed herinner moet je tegen een paar soort van mesnen spelen, en dan heb je het ''virus''.
Hallo,
Ik heb de hele verhaallijn en alle races in career-mode uitgespeeld, maar er zijn nog steeds een aantal onderdelen (zoals velgen) die niet unlocked zijn! Hoe moet ik dit doen? En hoe zit het met die virus-vinyls?