Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_636655

easyanimation1bf3.gif

Het heeft me veel moeite en tijd gekost, ik vind het eindresultaat best mooi. Tips voor het maken van een (eventuwele) volgende tut, vragen en outcomes zijn welkom. Enjoy! :dans:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_636762

Leuk tutje Sammie..

Erg simpel en het eindresultaat mag er wezen. Ik heb wel eens eerder zo'n soort tut gezien, maar dan met auto's en knipperlichten. Dit ziet er ook wel grappig uit. Een goede voor je eerst photoshop tutorial ^_^

Geplaatst:
comment_636971

Een mooie TUT hoor Sam, dan weet ik dat ook weer. Dat wilde ik altijd al weten maar ik wist niet hoe het moest ^_^

Misschien kon je er nog maar flare aan de achtergrond besteden van de TUT. en de uitleg was goed! En lekker vlot te lezen!! Alleen 1 typ foutje ;)

Thanks SunShine

Geplaatst:
  • Auteur
comment_637186
Wat simpel, maar toch mooi. Er staat wel nog een schrijffout in één van je zinnen.
Nu verchint het onderstaande....

Bedankt voor het compliment, over typfouten moet je imo heenlezen. ;)

Leuk tutje Sammie..

Erg simpel en het eindresultaat mag er wezen. Ik heb wel eens eerder zo'n soort tut gezien, maar dan met auto's en knipperlichten. Dit ziet er ook wel grappig uit. Een goede voor je eerst photoshop tutorial ^_^

Hartstikke bedankt Maxje. :tu:

Een mooie TUT hoor Sam, dan weet ik dat ook weer. Dat wilde ik altijd al weten maar ik wist niet hoe het moest ^_^

Misschien kon je er nog maar flare aan de achtergrond besteden van de TUT. en de uitleg was goed! En lekker vlot te lezen!! Alleen 1 typ foutje ;)

Thanks SunShine

Bedankt, over typfouten moet je maar heenlezen. :tu:

Ik had dit eigelijk al gezien in een tutorial van Summerbase, maar dan met tekst, eigelijk dezelfde inhoud. Toch leuk gemaakt! ^_^

Ik heb die van SummerBase ook bekeken, voordat ik deze tut maakten. Ik vind die van hem toch nog wat diepgaander dan deze, dit is een echte 'basic' tut. ;)

Alleen 1 typ foutje ;)

2, Onderaan ergens staat 'percies'

Sam, kan je anders ook ff een outcome posten ?

Die staat onderaan de tut. :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.