Geplaatst: 20 maart 200718 jaren comment_636655 Het heeft me veel moeite en tijd gekost, ik vind het eindresultaat best mooi. Tips voor het maken van een (eventuwele) volgende tut, vragen en outcomes zijn welkom. Enjoy!
Geplaatst: 20 maart 200718 jaren comment_636686 Wat simpel, maar toch mooi. Er staat wel nog een schrijffout in één van je zinnen. Nu verchint het onderstaande....
Geplaatst: 20 maart 200718 jaren comment_636762 Leuk tutje Sammie.. Erg simpel en het eindresultaat mag er wezen. Ik heb wel eens eerder zo'n soort tut gezien, maar dan met auto's en knipperlichten. Dit ziet er ook wel grappig uit. Een goede voor je eerst photoshop tutorial
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren comment_636971 Een mooie TUT hoor Sam, dan weet ik dat ook weer. Dat wilde ik altijd al weten maar ik wist niet hoe het moest Misschien kon je er nog maar flare aan de achtergrond besteden van de TUT. en de uitleg was goed! En lekker vlot te lezen!! Alleen 1 typ foutje Thanks SunShine
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren comment_636992 Ik had dit eigelijk al gezien in een tutorial van Summerbase, maar dan met tekst, eigelijk dezelfde inhoud. Toch leuk gemaakt!
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren comment_637123 Alleen 1 typ foutje 2, Onderaan ergens staat 'percies' Sam, kan je anders ook ff een outcome posten ?
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren Auteur comment_637186 Wat simpel, maar toch mooi. Er staat wel nog een schrijffout in één van je zinnen.Nu verchint het onderstaande.... Bedankt voor het compliment, over typfouten moet je imo heenlezen. Leuk tutje Sammie..Erg simpel en het eindresultaat mag er wezen. Ik heb wel eens eerder zo'n soort tut gezien, maar dan met auto's en knipperlichten. Dit ziet er ook wel grappig uit. Een goede voor je eerst photoshop tutorial Hartstikke bedankt Maxje. Een mooie TUT hoor Sam, dan weet ik dat ook weer. Dat wilde ik altijd al weten maar ik wist niet hoe het moest Misschien kon je er nog maar flare aan de achtergrond besteden van de TUT. en de uitleg was goed! En lekker vlot te lezen!! Alleen 1 typ foutje Thanks SunShine Bedankt, over typfouten moet je maar heenlezen. Ik had dit eigelijk al gezien in een tutorial van Summerbase, maar dan met tekst, eigelijk dezelfde inhoud. Toch leuk gemaakt! Ik heb die van SummerBase ook bekeken, voordat ik deze tut maakten. Ik vind die van hem toch nog wat diepgaander dan deze, dit is een echte 'basic' tut. Alleen 1 typ foutje 2, Onderaan ergens staat 'percies' Sam, kan je anders ook ff een outcome posten ? Die staat onderaan de tut.
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren comment_637201 Netjes! Alles is duidelijk. Ik was het alweer vergeten, maar dankzij dit weet ik het weer. Makkelijk te volgen.
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren comment_637428 Alleen 1 typ foutje 2, Onderaan ergens staat 'percies' Sam, kan je anders ook ff een outcome posten ? Die staat onderaan de tut. Niet gezien, sorry. Maar goeie tutorial Sammy. Ga zo door !
Het heeft me veel moeite en tijd gekost, ik vind het eindresultaat best mooi. Tips voor het maken van een (eventuwele) volgende tut, vragen en outcomes zijn welkom. Enjoy!