Vroeger in Vice city reed ik vaak rond met van die ijskarretjes van Mr. Whoopie. Als je het muziekje aanzette kwamen er mensen een ijsje kopen en kreeg je geld. In san andreas zie je die wagentjes veel minder, en je kan nog wel zo dat muziekje opzetten maar ik heb er zeker een half uur mee op het strand gestaan en er kwam niemand een ijsje kopen. :-( hebben ze dat geschrapt in SA ofzo?
greetz,
grillo
ps. Dat ijsje dat er bovenop het wagentje staat... ik weet niet of het al bekend is maar als je het in top-down bekijkt lijkt het niet op een ijsje maar op ******
Vroeger in Vice city reed ik vaak rond met van die ijskarretjes van Mr. Whoopie. Als je het muziekje aanzette kwamen er mensen een ijsje kopen en kreeg je geld. In san andreas zie je die wagentjes veel minder, en je kan nog wel zo dat muziekje opzetten maar ik heb er zeker een half uur mee op het strand gestaan en er kwam niemand een ijsje kopen.
:-( hebben ze dat geschrapt in SA ofzo?
greetz,
grillo
ps. Dat ijsje dat er bovenop het wagentje staat... ik weet niet of het al bekend is maar als je het in top-down bekijkt lijkt het niet op een ijsje maar op ******