Geplaatst: 21 maart 200718 jaren comment_637160 Hey ik heb een vraagje:Hoe doe je Bunny Hoppen in VCS
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren comment_637163 Zelfde als in San Andreas! De L1 toets, op PS2 tenminste! Hij gaat allen niet erg hoog
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren Auteur comment_637166 Zelfde als in San Andreas! De L1 toets, op PS2 tenminste! Hij gaat allen niet erg hoog Ohw eigenlijk bedoelde ik op de PSP
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren comment_637194 Bunnyhoppen doe je door de -toets in te drukken. Hoe langer je deze toets inhoudt, hoe hoger Victor Vance zal springen (maar de maximale hoogte van zijn sprong is jammer genoeg - zoals Kellerman al zei - lang niet zo hoog als die van Carl Johnson uit GTA San Andreas).
Geplaatst: 21 maart 200718 jaren Auteur comment_637197 Bunnyhoppen doe je door de -toets in te drukken. Hoe langer je deze toets inhoudt, hoe hoger Victor Vance zal springen (maar de maximale hoogte van zijn sprong is jammer genoeg - zoals Kellerman al zei - lang niet zo hoog als die van Carl Johnson uit GTA San Andreas). Ohw ok!.Bedankt allebei
Geplaatst: 31 maart 200718 jaren comment_643728 Hey ik heb een vraagje:Hoe doe je Bunny Hoppen in VCS ik dacht dat je dat pas kon als je de zijmisie ''taxi driver'' hebt uitgespeeld alleen in een taxi... en anders met cheats maar ik ben wat tegen cheats >>> Door SummerBase: Gelieve niet te posten als je niets nuttigs toe te voegen hebt. Het topic is inmiddels al een kleine 10 dagen oud en dan is het niet nodig om hem omhoog te halen, maar omdat je nog niet zo lang lid bent is het niet zo heel erg. Lees wel even de ForumFAQ door. <<<
Hey ik heb een vraagje:Hoe doe je Bunny Hoppen in VCS