Jump to content
Geplaatst:
comment_637590

'T is misschien een apart forum om zoiets te vragen, maar op internet wordt het me allemaal niet veel duidelijker en kan ik niet een geschikte plaats vinden om deze vragen te stellen, daarom vraag ik jullie te hulp, die af weten van het Christendom.

Laat ik maar beginnen met mijn verhaal, zelf ben ik niet gelovig, maar ik heb wel een goeie vriendin, zij is gelovig maar heeft het er nooit over. Denk ook niet dat zij daar graag over praat, althans dat geeft mij sterk de indruk. Ik vraag me af wat hun leefregels zijn hoe ze over bepaalde dingen denken:

-Zijn hun tegen homosexualiteit, accepteren ze mensen die zo zijn?

-Hoe vaak gaan ze naar de kerk?

-Geloven ze in alleen in één hemel of ook in een hel?

-Hoe denken zo over niet gelovigen? Worden die meteen in de hel geprezen of accepteren ze je zoals je bent?

-moeten ze persé kinderen baren of is de keuze aan hun?

Ik weet wel dat ze haar ouders met ''u'' moet aanspreken. Maar goed ik zal erg dankbaar zijn als jullie wat informatie willen geven. Want op internet staat ook wel wat maar ik begrijp de zinnen niet, nogal ingewikkeld kwa uitspraak.

Gr Gl.

• Reacties 122
  • Bezichtigingen 9.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_701233
Ik zie dat je geen honger hebt in de hemel, maar dan is er toch ook geen genieten meer aan eten? Of zijn er juist de allerheerlijkste gerechten in de hemel en kan je er oneindig veel van eten omdat je geen honger kan krijgen?
Met geen honger wordt bedoeld dat er geen tekort meer aan eten zal zijn, zoals nu nog vaak het geval is in de wereld. Mensen sterven tegenwoordig door honger, maar dat zal in de hemel niet meer zo zijn.
Geplaatst:
comment_701306
Ik zie dat je geen honger hebt in de hemel, maar dan is er toch ook geen genieten meer aan eten? Of zijn er juist de allerheerlijkste gerechten in de hemel en kan je er oneindig veel van eten omdat je geen honger kan krijgen?
Met geen honger wordt bedoeld dat er geen tekort meer aan eten zal zijn, zoals nu nog vaak het geval is in de wereld. Mensen sterven tegenwoordig door honger, maar dat zal in de hemel niet meer zo zijn.

Oké, dan had ik het dus verkeerd geïnterpreteerd, zoals de meeste massamoordenaars doen. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.