Jump to content

metro station


spoeky

Recommended Posts

Is er een manier om in het oude metro station te komen? Die in de missie van 8 ball, Bringing the house down. Ik weet wel hoe je zonder cheatdevice in de tunnel tussen Portland en Staunton Island kan komen. Maar als ik door rijd bij de tunnel uitgang in Staunton, val ik naar beneden. Is er een (andere) manier of in het oude metro station te komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maarte41 heeft mij eens doorgestuurd naar de code. Je hebt CheatDevice nodig. Maak in de root een mapje met de naam 'CHEATS' aan. Open een nieuw tekstdocument (Naam: Cheats) en zet er deze code in:

#cheat Building site in subway always loaded
setchar(08e6a6b0, 1)
#off
//You may only use one interior at a time. to deactivate one. deaactivate the cheat and then teleport to a different island
setchar(08e6a6b0, 0)

Helaas weet ik niet of alles soide is, volgensmij moet je hiervoor nog een code hebben. Ik ga even zoeken maar je kunt er zo met HoverCars heen vliegen.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen cheatdevice, maar ik wil het er best opzetten.

Maar dan heb ik een paar vraagjes:

1. Is cheatdevice legaal?

2. Kan het de PSP, LCS of savegame beschadigen?

3. hoe installeer je het?

4. Als je geen zin hebt om te cheaten, kan je het dan ook uitzetten?

Mare zonder cheatdevice kan je er dus niet inkomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Illegaal is ghet niet hoor. Het is net als cheats.

Het is een soort kaart die kan je met R en pijltje naar boven inschakelen. Dan zie je hem.

En je schakel hem uit met volgens mij R en dan knopje naar beneden.

Ik kan niet zo heel veel info geven over het installeren. Maar genog mensen weten dit op het forum.

Download de Cheatdevice en dan sluit je je psp aan de pc.(met behulp van een USB stick)

En dan open je de mappen van de PSP. Dan zet je de Cheatdevice op een slot. Een saveslot.

Voor zover ik weet is hij bij mij nooit beschadigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt iedereen! Ik ga nu cheatdevice erop zetten. Maar is cheatdevice voor LCS en VCS dezelfde versie, of zijn het 2 verschillende cheatdevices? Als het 2 verschillende zijn, kan je ze dan er allebei op de psp zetten?

En kan je cheatdevice voor LCS op firmware 2.8 zetten?

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Effe gou een fraagje.Kan het ook zonder Cheatdevice?
Maarte41 heeft mij eens doorgestuurd naar de code. Je hebt CheatDevice nodig. Maak in de root een mapje met de naam 'CHEATS' aan. Open een nieuw tekstdocument (Naam: Cheats) en zet er deze code in:

#cheat Building site in subway always loaded
setchar(08e6a6b0, 1)
#off
//You may only use one interior at a time. to deactivate one. deaactivate the cheat and then teleport to a different island
setchar(08e6a6b0, 0)

Helaas weet ik niet of alles soide is, volgensmij moet je hiervoor nog een code hebben. Ik ga even zoeken maar je kunt er zo met HoverCars heen vliegen.

Nee dus, je hebt echt cheatdevice nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Is cheatdevice legaal?
Ja.
2. Kan het de PSP, LCS of savegame beschadigen?
Als je er op een normale wijze mee omgaat niet.
3. hoe installeer je het?
- Download de Cheatdevice van cheatdevice.com

- Pak het .rar bestandje uit

- Kopieer de cheatdevice (in de vorm van een LCS savegame) naar de map 'SAVEDATA' op je PSP.

- Zorg ervoor dat je geen eigen savegame op slot 0 hebt staan. Indien wel, sla dan eerst je game op op een ander slot.

- Zet bij voorkeur een andere savegame in de map SAVEDATA nadat je de cheatdevice erin gezet hebt. Dit voorkomt dat de cheatdevice automatisch laadt (LCS laadt altijd de meest recente savegame).

- Start het spel.

- Ga naar load game en laad de cheatdevice, die zich op het eerste slot bevindt (met een helikopter plaatje).

- Open of sluit het cheatdevice menu met L + UP

4. Als je geen zin hebt om te cheaten, kan je het dan ook uitzetten?

Ja, vandaar het beter is dat je nog een andere savegame in de map SAVEDATA plaatst, nadat je de cheatdevice erin gezet hebt. Indien de cheatdevice ingame al geladen is, kan je de cheatdevice nog afsluiten met L + R + UP.

Mare zonder cheatdevice kan je er dus niet inkomen?
Neen.
Maar is cheatdevice voor LCS en VCS dezelfde versie, of zijn het 2 verschillende cheatdevices? Als het 2 verschillende zijn, kan je ze dan er allebei op de psp zetten?
Het zijn verschillende cheatdevices. De VCS cheatdevice installeer je op een andere manier dan de LCS cheatdevice.
En kan je cheatdevice voor LCS op firmware 2.8 zetten?
Neen. Ook heb je een unpatched versie nodig van LCS om de cheatdevice te kunnen gebruiken. Als firmware 2.0 meegeleverd is op de UMD, heb je de unpatched versie. Indien firmware 2.6 meegeleverd is op de UMD, heb je pech, want dan heb je de gepatchte versie van LCS waarbij het niet mogelijk is om een ISO of CheatDevice mee te starten via savegames. Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

1. Is cheatdevice legaal?
Ja.
2. Kan het de PSP, LCS of savegame beschadigen?
Als je er op een normale wijze mee omgaat niet.
3. hoe installeer je het?
- Download de Cheatdevice van cheatdevice.com

- Pak het .rar bestandje uit

- Kopieer de cheatdevice (in de vorm van een LCS savegame) naar de map 'SAVEDATA' op je PSP.

- Zorg ervoor dat je geen eigen savegame op slot 0 hebt staan. Indien wel, sla dan eerst je game op op een ander slot.

- Zet bij voorkeur een andere savegame in de map SAVEDATA nadat je de cheatdevice erin gezet hebt. Dit voorkomt dat de cheatdevice automatisch laadt (LCS laadt altijd de meest recente savegame).

- Start het spel.

- Ga naar load game en laad de cheatdevice, die zich op het eerste slot bevindt (met een helikopter plaatje).

- Open of sluit het cheatdevice menu met L + UP

4. Als je geen zin hebt om te cheaten, kan je het dan ook uitzetten?

Ja, vandaar het beter is dat je nog een andere savegame in de map SAVEDATA plaatst, nadat je de cheatdevice erin gezet hebt. Indien de cheatdevice ingame al geladen is, kan je de cheatdevice nog afsluiten met L + R + UP.

Mare zonder cheatdevice kan je er dus niet inkomen?
Neen.
Maar is cheatdevice voor LCS en VCS dezelfde versie, of zijn het 2 verschillende cheatdevices? Als het 2 verschillende zijn, kan je ze dan er allebei op de psp zetten?
Het zijn verschillende cheatdevices. De VCS cheatdevice installeer je op een andere manier dan de LCS cheatdevice.
En kan je cheatdevice voor LCS op firmware 2.8 zetten?
Neen. Ook heb je een unpatched versie nodig van LCS om de cheatdevice te kunnen gebruiken. Als firmware 2.0 meegeleverd is op de UMD, heb je de unpatched versie. Indien firmware 2.6 meegeleverd is op de UMD, heb je pech, want dan heb je de gepatchte versie van LCS waarbij het niet mogelijk is om een ISO of CheatDevice mee te starten via savegames.

Bedankt voor het antwoorden!

Maar hoe kan je zien dat firmware 2 meegeleverd is? Maar downgraden is toch illegaal? En als ik downgrade naar 2.0, kan ik VCS nog wel spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe kan je zien dat firmware 2 meegeleverd is?
- Stop je LCS UMD in de UMD-lezer van je PSP.

- Je ziet twee UMD logo'tjes verschijnen onder het tabblad Game.

- Het bovenste is om het spel te starten, het onderste is om je firmware te upgraden, indien die firmware nog niet geïnstalleerd is.

Maar downgraden is toch illegaal?
In feite niet, als je het niet gebruikt voor illegale praktijken.
En als ik downgrade naar 2.0, kan ik VCS nog wel spelen?
Neen, aangezien je voor VCS minimum firmware 2.81 nodig hebt. Als je wilt downgraden, downgrade je best even naar firmware 1.5. En dan zet je er firmware 3.03 OE-C op. Ik weet niet hoe dit precies werkt aangezien ik niet weet welke firmware jij op dit moment hebt.
Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe kan je zien dat firmware 2 meegeleverd is?
- Stop je LCS UMD in de UMD-lezer van je PSP.

- Je ziet twee UMD logo'tjes verschijnen onder het tabblad Game.

- Het bovenste is om het spel te starten, het onderste is om je firmware te upgraden, indien die firmware nog niet geïnstalleerd is.

Maar downgraden is toch illegaal?
In feite niet, als je het niet gebruikt voor illegale praktijken.
En als ik downgrade naar 2.0, kan ik VCS nog wel spelen?
Neen, aangezien je voor VCS minimum firmware 2.81 nodig hebt. Als je wilt downgraden, downgrade je best even naar firmware 1.5. En dan zet je er firmware 3.03 OE-C op. Ik weet niet hoe dit precies werkt aangezien ik niet weet welke firmware jij op dit moment hebt.

Ik heb nu firmware 2.81 erop staan. Ik heb VCS en LCS allebei 'geinstalleerd'. Ik heb nu LCS in de psp gedaan. Daar staat onder de UMD tm, PSP tm-update versie 2.60

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...