Geplaatst: 27 november 200420 jaren comment_54838 als ik naar de Walkthrough ga dan kan je san fiero desert en las venturas niet aanklikken moet dit nog komen of hoe zit dat?? :huh:
Geplaatst: 27 november 200420 jaren comment_54845 Misschien zijn ze nog bezig om alle info over de desbetreffende walktrough erin te zetten, dat weet jij toch ook wel?
Geplaatst: 27 november 200420 jaren comment_54867 Chironu is inderdaad nog hard aan het werk met de Walktrough. Alleen momenteel heeft het werk een vertraging opgelopen. Hij zal het zo snel mogelijk proberen te hervatten. Onze excuses hiervoor
Geplaatst: 28 november 200420 jaren comment_54929 Chironu, Veel succes! Neem de tijd, Want goed doen is beter dan slecht.. oh wat ben ik toch weer slim bezig :blink: :lo:
Geplaatst: 28 november 200420 jaren comment_55045 Zoek anders gewoon via google naar een faq, wel engels, maar misschien kan het je toch helpen
Geplaatst: 28 november 200420 jaren comment_55076 of vraag aan andere moderators of leden om hulp ik weet zeker dat er veel mensen bereid zijn om te helpen
Geplaatst: 28 november 200420 jaren comment_55087 of vraag aan andere moderators of leden om hulp ik weet zeker dat er veel mensen bereid zijn om te helpen ja ik denk ook wel dat veel mensen zouden willen helpen, wie maakt eigelijk die walkrought??
Geplaatst: 28 november 200420 jaren comment_55105 of vraag aan andere moderators of leden om hulp ik weet zeker dat er veel mensen bereid zijn om te helpen ja ik denk ook wel dat veel mensen zouden willen helpen, wie maakt eigelijk die walkrought?? Zijn we weer lekker aan het post-boosten? Als je de moeite had genomen om aan paar berichten boven die van jouw te kijken, had je gezien dat Chironu daar mee bezig is.
Geplaatst: 28 november 200420 jaren comment_55106 of vraag aan andere moderators of leden om hulp ik weet zeker dat er veel mensen bereid zijn om te helpen ja ik denk ook wel dat veel mensen zouden willen helpen, wie maakt eigelijk die walkrought?? Zijn we weer lekker aan het post-boosten? Als je de moeite had genomen om aan paar berichten boven die van jouw te kijken, had je gezien dat Chironu daar mee bezig is. sory teminste als je het tegen mij hebt
Geplaatst: 28 november 200420 jaren comment_55123 of vraag aan andere moderators of leden om hulp ik weet zeker dat er veel mensen bereid zijn om te helpen ja ik denk ook wel dat veel mensen zouden willen helpen, wie maakt eigelijk die walkrought?? Zijn we weer lekker aan het post-boosten? Als je de moeite had genomen om aan paar berichten boven die van jouw te kijken, had je gezien dat Chironu daar mee bezig is. sory teminste als je het tegen mij hebt Hij quote je toch :rolleyes: Dat was dus wéér een postboost <_<
Geplaatst: 7 december 200420 jaren comment_59686 of vraag aan andere moderators of leden om hulp ik weet zeker dat er veel mensen bereid zijn om te helpen ja ik denk ook wel dat veel mensen zouden willen helpen, wie maakt eigelijk die walkrought?? Zijn we weer lekker aan het post-boosten? Als je de moeite had genomen om aan paar berichten boven die van jouw te kijken, had je gezien dat Chironu daar mee bezig is. sory teminste als je het tegen mij hebt Hij quote je toch :rolleyes: Dat was dus wéér een postboost <_< kan je ff stoppen met altijd dit te doen
Geplaatst: 7 december 200420 jaren comment_59734 1. Quoten is hartstikke normaal, bij mensen iig wel. 2. Wat is zijn recht om mij te vertellen wat ik wel en niet mag doen?
als ik naar de Walkthrough ga dan kan je san fiero desert en las venturas niet aanklikken moet dit nog komen of hoe zit dat?? :huh: