Geplaatst: 23 maart 200718 jaren comment_638339 Ik heb nu alle Empire Buildings in me bezit behalve 1! Ik wil die aanvallen maar wanneer ik daar ben, hebben ze geen voertuig buiten staan Wat moet ik doen! Het is in Vice Point Ik heb op PS2 Laatste missie From Zero To Hero Bijvoorbaad Dank >>> Door SummerBase: De Empire Building modus zie ik onder ''missies''- bij deze verplaatst naar GTA: VCS Missie Hulp! <<< Oke Sorry Bewerkt: 23 maart 200718 jaren door Kellerman
Geplaatst: 23 maart 200718 jaren comment_638341 hey, ik denk dat je gewoon best verder doet met je missie's, daarna ff saved, je game ff opnieuw laden en daarna zou het volgens mij opgelost moeten zijn. wel opletten! als er wel een voertuig buiten staat ZONDER pijl, kan je daar ook gerust op schieten om een aanval te starten hoor Greetz en good luck
Geplaatst: 23 maart 200718 jaren comment_638347 Als je pas bij from zero to hero bent, heb je nog geen missies op het 2de eiland gadaan. Op 2de eiland heb je verschillende missies waarbij je een empire building moet veroveren if iets anders waardoor je zo vroeg op het spel nog niet al de empire buildings in je bezit mag hebben. Speel dus gewoon zoals gtagangster al zei wat verder met hoofdmissies tot het wel kan. Nog veel succes met de missies
Geplaatst: 23 maart 200718 jaren comment_638400 Je moet eerst de missie "Hostile Takeover" van de Mendez brothers doen. Zie het missieoverzicht. Groeten, Fre
Ik heb nu alle Empire Buildings in me bezit behalve 1!
Ik wil die aanvallen maar wanneer ik daar ben, hebben ze geen voertuig buiten staan
Wat moet ik doen!
Het is in Vice Point
Ik heb op PS2
Laatste missie From Zero To Hero
Bijvoorbaad Dank
>>> Door SummerBase: De Empire Building modus zie ik onder ''missies''- bij deze verplaatst naar GTA: VCS Missie Hulp!
<<<
Oke
Sorry
Bewerkt: door Kellerman