Bij wijze van geneesmiddel tegen chronische verveling heb ik 10 minuutjes van mijn leven vergooit om deze 'remix' van het nummer Ice Queen van Within Temptation te maken, verwacht er dus niet te veel van. Overigens moet men me niet verkeerd begrijpen en denken dat ik dit zelf goed of mooi gemaakt vind, want ik heb hier écht hooguit een kwartiertje werk aan gehad. Desalniettemin vind ik hem wél grappig.
P.S: Het 'nummer' staat op YT omdat ik niet al mijn uploadruimte op het forum hiermee wil verspillen. Er zit geen video bij, maar enkel een zwart scherm met tekst.
Bij wijze van geneesmiddel tegen chronische verveling heb ik 10 minuutjes van mijn leven vergooit om deze 'remix' van het nummer Ice Queen van Within Temptation te maken, verwacht er dus niet te veel van.
Overigens moet men me niet verkeerd begrijpen en denken dat ik dit zelf goed of mooi gemaakt vind, want ik heb hier écht hooguit een kwartiertje werk aan gehad. Desalniettemin vind ik hem wél grappig. 
>Klik!<
Mvg, Moonbeam
P.S: Het 'nummer' staat op YT omdat ik niet al mijn uploadruimte op het forum hiermee wil verspillen. Er zit geen video bij, maar enkel een zwart scherm met tekst.
Bewerkt: door Moonbeam