Geplaatst: 24 maart 200718 jaren comment_638776 ik heb de save game van nandrodavis gedownload, die is 100% uitgespeeld maar ik kan geen body-guards inhuren, iemand idee hoe dit komt??? bedankt
Geplaatst: 24 maart 200718 jaren comment_638780 ik heb de save game van nandrodavis gedownload, die is 100% uitgespeeld maar ik kan geen body-guards inhuren, iemand idee hoe dit komt???bedankt Dat komt wel vaker voor. Soms kan het zijn dat de bodyguards niet spawnen, dit heb je soms ook met voertuigen. Om dit probleem op te lossen kun je het beste even naar buiten gaan, een blokje om lopen, en vervolgens weer teruggaan. Als het goed is moeten ze er nu wel zijn, ze behoren er dan in ieder geval wel te zijn. Of, maar dit betwijfel ik, je zoekt verkeerd. Zodra je binnenkomt in het 'Vercetti Estate', direct aan je rechterhand vindt je een kamertje met 3 bodyguards.
Geplaatst: 24 maart 200718 jaren Auteur comment_638781 ik heb de save game van nandrodavis gedownload, die is 100% uitgespeeld maar ik kan geen body-guards inhuren, iemand idee hoe dit komt???bedankt Dat komt wel vaker voor. Soms kan het zijn dat de bodyguards niet spawnen, dit heb je soms ook met voertuigen. Om dit probleem op te lossen kun je het beste even naar buiten gaan, een blokje om lopen, en vervolgens weer teruggaan. Als het goed is moeten ze er nu wel zijn, ze behoren er dan in ieder geval wel te zijn. Of, maar dit betwijfel ik, je zoekt verkeerd. Zodra je binnenkomt in het 'Vercetti Estate', direct aan je rechterhand vindt je een kamertje met 3 bodyguards. bedankt voor het antwoord ik zal het nog een paar keer proberen
ik heb de save game van nandrodavis gedownload, die is 100% uitgespeeld maar ik kan geen body-guards inhuren, iemand idee hoe dit komt???
bedankt