March 24, 200719 yr Mooi, heb je dit zelf gemaakt? OF is dat met een tekentablet? Ik gef je iniedergeval een dikke 9! Ga je hme nog inkleuren? Vet zalig! Rivel
March 24, 200719 yr Author Ja, zelf gemaakt. Fineliner de lijnen overgetrokken die eerst met potlood zijn geweest, later heb ik alles ingekleurd. Inkleuren denk ik niet, ik hou hem grijs-wit (Lees: zwart-wit). Bedankt voor de rate.
March 24, 200719 yr Supreme, zou ik jouw auto's mogen inkleuren in Photoshop? Vind ik wel een leuk klusje? Ziet er vet uit.
March 27, 200719 yr Ok ik ben bezig. Ik wil nog geen afbeelding laten zien, omdat hij best wel goed lukt. Maar als ik bezig ben zie ik ook wat je fout hebt getekend supreme. Voornamelijk het 3d gedeelte op de motorkap en de linkerkant van de voorbumper klopt ook niet helemaal. Maar dat heb ik gefixt in de PS versie. Screen komt binnenkort.
March 27, 200719 yr Author W00000t Arjen netjes!!!!!! Wow echt vet, volgende tekening doe je die weer?
March 27, 200719 yr Ik was al een beetje bezig met die Nissan die je had getekend. Die komt binnenkort ook nog.. Als jij maar blijft tekenen haha!
Vandaag gemaakt, comments?