Jump to content
Geplaatst:
comment_638979

Ik vind dat autos kapot maken realistischer kan, Je kunt in sa al ramen kapot maken , deuren uitslagen op de benzine tank schieten en banden plat maken. Maar het kan beter: Echt een gat zien waar je hebt geschoten. Niet alle autos op de zelfde manier kapot (niet: bluts, bluts, witte rook, grijze rook, zwarte rook, vuur, boem). En ook dat als je op de benzine tank schit dat ze exploderen, bv ipv dat dat je auto 'lek' graakt en dat je nog 5 sec kunt rijden voor hij vanzelf stopt. Ook vind dat brokstukken moeten blijven liggen en niet verdwijnen na 2 minuten, dit vind ik ook bij lijken.

Wat vinden jullie, stem en geef commentaar :dans:

kapot: hoe? 47 leden hebben gestemd

  1. 1. Zijn jullie het met me eens?

    • ja
      40
    • nee
      2
    • geen mening
      3

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_640133

Je zou dan ook de glassplinters moeten zien wegvliegen als je er tegen aan schiet of slaat en als bevoorbeeld een busje of truck een lading heeft dat die er dan ook uit kan vallen door de klap en dat de brokstukken niet automatisch langzaam vervaagen en dan zijn verdwenen maar echt opgeruimd worden door de takelwagen en brandweer

Geplaatst:
comment_640139

het hoeft niet perce

maar van de tenk die ''lek'' kan vind ik wat overdreven, heb je is een leuke auto en dan reid je de tenk lek, moet je een andere gaan zoeken

-als auto's onderste boven liggen moeten ze niet altijd ontploffe

-kogel zien op de plek waar je schiet (ook al is het gewoon met een texture)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_641172
de auto's moeten gewoon net zo kapot kunnen als in burnout :puh:

dan kun je 1 keer botsen en gedaan. Burnoutis de bedoeling maar 1 keer te rijden, het moet niet zo realistisch zijn dat een botsing met volle snelheid de hele auto geplet is en jij dood. Das niet meer leuk dan

het hoeft niet perce

maar van de tenk die ''lek'' kan vind ik wat overdreven, heb je is een leuke auto en dan reid je de tenk lek, moet je een andere gaan zoeken

-als auto's onderste boven liggen moeten ze niet altijd ontploffe

-kogel zien op de plek waar je schiet (ook al is het gewoon met een texture)

Je kunt de tank niet lek rijden, alleen lek schieten.

Van de auto's onderste boven vind ik ook, nu als je auto op de kop ligt is ie naar de kloote

de auto's moeten gewoon net zo kapot kunnen als in burnout :puh:

Dat word een beetje te gortig vind je niet ;)

Vind ik ook!

Bewerkt: door michaelfivez

Geplaatst:
comment_641878

Nou de onderdelen hoeven niet te blijven liggen, maar ik vind wel dat ze NIET moeten ploffen als ze omslaan. Er moeten idd kogelgaten in kunnen zitten en ik vind ook dat het glaswerk beter kapot kan. Als je een keer hard van de zijkant wordt geramt dat er dan een regen van glassplinters over je heenvliegt. Ze moeten minder snel fikken, en ze mogen zeker niet gaan roken en branden als je alleen maar met je vuist om het dak mept. Als je ergens tegen aan rijdt met de linkerzijde van je wagen moet de bumper niet rechts gekronkeld zijn, en ook als je iets raakt met de voorkant is het niet erg logisch dat de achterkant in deukt zoals nu bij SA het geval is. Dan moet het natuurlijk ook nog per voertuig verschillen, ik bedoel, zo'n tanker truck in SA was echt bout. Die moet gewoon helemaal uit elkaar spatten in duizenden fragmentjes en een grote vlammenzee achterlaten. Of een ijzeren trapje om in het vliegtuig te stappen moet NIET vlam kunnen vatten zoals in SA. Nee, de voertuigschade kan heel wat beter!

Geplaatst:
comment_641919

donleone ik vind dat je helemaal gelijk hebt, want als ik nu perongeluk met de auto over de kop vlieg moet ik maken dat ik wegkom, omdat de auto dan gaat ontploffen, en van mij mag de snelheid ook wel wat beter, want dat vind ik een beetje traag met een fiets kan je een auto gewoon inhalen in SA :duh:

nu nog wachten op de trailer :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.