Geplaatst: 25 maart 200718 jaren comment_639163 ik heb die STY car editor gedownload maar ik weet niet waarmee ik hem kan openen kan niemand mij helpen alvast bedankt stuur het andwoord maar naar ***@***.com wie mij het uit kan legeen eht
Geplaatst: 25 maart 200718 jaren comment_639212 Hee ddsp, welkom op het forum. We doen niet aan 'hulp aan huis' via je e-mailadres, maar we kunnen je uiteraard wel op het forum op weg helpen. Ik neem aan dat je Delfi's STYtool hebt gedownload (de editor die in onze downloaddatabase staat). Deze editor start je door te dubbelklikken op gta2stytool.exe. Hierna open je één van de .sty-bestanden in de map gta2\data. Zie ook deze tutorial.
Geplaatst: 25 maart 200718 jaren Auteur comment_639492 ik kan mijn editor niet openen ik krijg wel een icoontje op mijn buro blad maadat is een neutraal dus ik moet hem openen met een ander programma weet iemand het alvast bedankt
Geplaatst: 25 maart 200718 jaren comment_639511 Topics samengevoegd: Houd je probleem bij één topic, svp. De STYtool open je met zijn exe, en niet via een ander programma. Heb je de download wel uitgepakt als het een .rar of .zip-bestand is?
ik heb die STY car editor gedownload maar ik weet niet waarmee ik hem kan openen kan niemand mij helpen alvast bedankt stuur het andwoord maar naar ***@***.com
wie mij het uit kan legeen eht