Jump to content
Geplaatst:
comment_639223

Raad het personage

Oké, wel een vet spel voor dit subforum: ik geef een beschrijving van iemand uit GTA San Andreas, en jullie moeten raden wie het is. Degene die het goed raadt mag dan weer beginnen, et cetera.

Oké, ik begin wel met een makkelijke :

Zwart, dik , best belangijk

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt.
  • Enkel vragen stellen over personages uit San Andreas, waar dit topic namelijk voor bedoeld is.
  • Niet van het onderwerp afwijken, maar alleen posten als je een nieuwe vraag mag stellen of als je antwoord geeft op een vraag.

Veel plezier!

Bewerkt: door .Timothy
Update & tags

• Reacties 556
  • Bezichtigingen 39.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_733627

Thankx Bling! :tu:

Makkelijke:

Wie in SA wordt een tongloze slang genoemd?

EDIT: @ Hieronder: Ja, Hannewasco heeft het goed! Volgende vraag voor jou. :tu:

Bewerkt: door Blue Yoshi 97

Geplaatst:
comment_733635

Die is makelijk dat is Claude.

Edit: Ok, wie zegt dit:

Roger that, Big Monkey, I got a 13-6 fat vulture. Need to acquire a drowning baby. Over.

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_733816

Vet!

Aangezien het m'n 2e vandaag is, en de eerste erg makkelijk was, ... wordt deze ook heel makkelijk.

Wie is dit:

Trarbarnt Varbasech

Er kunnen wat fouten in zitten :$

Maar ik edit dit bericht, anders ga ik over m'n postcount heen.

@ Hieronder: Ik reken het goed, al is de naam tot op zekere hoogte maar goed. Maar goed. Het is maar goed!

Dus eh...ahum Jou beurt!

Bewerkt: door Blue Yoshi 97

Geplaatst:
comment_733819

Is het Barbara Sternfart ??

@ Blue Yoshi

Natuurlijk heb ik nog wel tijd voor een vraag. Het zal alleen lang duren voordat ik het goed kan keuren. :Y

Wie zegt de volgende tekst??

You`ll be home for a blow job and a bolongna sandwich

Bewerkt: door PIERRO P

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_740802

Ik kan het nu al voorspellen....Blue Yoshi 97 heeft het goed hoor jongens, het antwoord is wel degelijk ''Mike Toreno'' hij zei dit in missie ''Vertical Bird'' als ik me niet vergis ^_^

>>> Door Bling: Heel fraai, maar dit is niet aan jou om te beslissen. Helaas, maar Blue Yoshi 97 zal toch echt op een goedkeuring van PIERRO P moeten wachten..<<<

• 4 weken later...
  • 6 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.