Jump to content
Geplaatst:
comment_639223

Raad het personage

Oké, wel een vet spel voor dit subforum: ik geef een beschrijving van iemand uit GTA San Andreas, en jullie moeten raden wie het is. Degene die het goed raadt mag dan weer beginnen, et cetera.

Oké, ik begin wel met een makkelijke :

Zwart, dik , best belangijk

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt.
  • Enkel vragen stellen over personages uit San Andreas, waar dit topic namelijk voor bedoeld is.
  • Niet van het onderwerp afwijken, maar alleen posten als je een nieuwe vraag mag stellen of als je antwoord geeft op een vraag.

Veel plezier!

Bewerkt: door .Timothy
Update & tags

• Reacties 556
  • Bezichtigingen 39.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_683185

Officer Frank Tenpenny, je ziet hem in het begin tijdens de openingsscene en hij sterft als laatste in de laatste missie v/d storyline. :sigaar:

Carl Johnson vraagt twee maal aan Cesar of de paus zijn behoefte in de bossen doet.

Wie stelt dezelfde vraag maar dan met ijsberen? :?

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Geplaatst:
comment_683473
Officer Frank Tenpenny, je ziet hem in het begin tijdens de openingsscene en hij sterft als laatste in de laatste missie v/d storyline. :sigaar:

Carl Johnson vraagt twee maal aan Cesar of de paus zijn behoefte in de bossen doet.

Is dat niet Jethro?

Geplaatst:
comment_683476

Is dat niet Jethro?

Je zit in de buurt, maar helaas niet goed.

Edit @ Moonbeam: Zowel Dwaine als Mike Toreno zijn niet goed, helaas. De antwoorden Jethro en Dwaine komen wel dicht in de buurt van het goede antwoord.

Geplaatst:
comment_683538
is dat niet The Truth
Nee het is wél The Truth, is bij jou ook het glas halfleeg i.p.v. halfvol?

Correct, jij mag de volgende vraag stellen.

Geplaatst:
comment_683686
Wie werkt samen met Kent Paul om Madd Dogg weer naar de top te brengen

Mijn glas is gewoon vol

ik ben een optimist

Nope Maccer is het niet

Als het Maccer niet is, is het Carl Johnson.

Welk personage stelt zich óók voor als Dai Dai Lo?

Voor zover ik weet gaat het hier om personages in San Andreas. Dus onstaande kan zowiezo niet goed zijn.

@ Moonbeam: De eerste keer als je Woozie tegenkomt stelt hij zich voor als Wu Zi Mu, later in San Fierro stelt hij zich nogmaals voor als Dai Dai Lo van de Triads, vandaar de 'ook' :engel: . Jij mag de volgende vraag stellen.

Geplaatst:
comment_684087
Ik snap de 'ook' niet helemaal, maar Wu-Zi-Mu stelt zich als Dai Dai Lo van The Triads voor.

Met die ook bedoeld hij waarschijnlijk Woozie, dus moeten wij een andere 'Dai Dai Lo ' in gta zoeken.

Edit: Sorry, zag niet dat de vraag al goed gekeurd was...

Bewerkt: door Grove4L

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.