Jump to content
Geplaatst:
comment_639223

Raad het personage

Oké, wel een vet spel voor dit subforum: ik geef een beschrijving van iemand uit GTA San Andreas, en jullie moeten raden wie het is. Degene die het goed raadt mag dan weer beginnen, et cetera.

Oké, ik begin wel met een makkelijke :

Zwart, dik , best belangijk

Regels

• Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt.
  • Enkel vragen stellen over personages uit San Andreas, waar dit topic namelijk voor bedoeld is.
  • Niet van het onderwerp afwijken, maar alleen posten als je een nieuwe vraag mag stellen of als je antwoord geeft op een vraag.

Veel plezier!

Bewerkt: door .Timothy
Update & tags

• Reacties 556
  • Bezichtigingen 39.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_685501

@ Moonbeam: Ah...ik wist het niet (zeker) maar ik dacht ye lijkt me wel zo'n type om The Truth's Voertuig in da belangstelling te gooien q;þ

Maar zullen we dan maar weer zo'n anagram of hoe dat dan ook heet doen? Hier een makkelijke:

Nootekrime

Geplaatst:
comment_685513
@ Moonbeam: Ah...ik wist het niet (zeker) maar ik dacht ye lijkt me wel zo'n type om The Truth's Voertuig in da belangstelling te gooien q;þ

Maar zullen we dan maar weer zo'n anagram of hoe dat dan ook heet doen? Hier een makkelijke:

Nootekrime

Mike Toreno :sigaar:
Geplaatst:
comment_686164
Wist je dat: Dit bij de wist je datjes heeft gestaan?

Het antwoordt is de astro-geit van the Thruth.

Ja, het is daarom ook dat ik het vraag. :bonk:

Goed geantwoord, volgende voor jou!

Geplaatst:
comment_686428

Ok, mooi. Raren HIV Slim. Van deze woordjes kan je een personage maken. Succes!

Post Scriptum: Raren is een woord (voor degenen die daaraan twijfelen), namelijk een gemeente 0_0 .

Edit: Ja, goed voor jou is de volgende hanneswasco.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Geplaatst:
comment_686436

Melvin Harris? De echte naam van Big Smoke?

Edit: Ok, wie is de leider van de Red Gecko Tong?

@ Hieronder: Ja juist!

Bewerkt: door hanneswasco

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.