Geplaatst: 27 maart 200718 jaren comment_640328 Hallo! Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: 500*150 px Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M De mijne komt na de jouwe! Dit is mijn tweede battle dus graag niet tegen een te moeiljke! Veel succes! Rivel Bewerkt: 1 april 200718 jaren door RonaldVC
Geplaatst: 1 april 200718 jaren Auteur comment_644082 Sorry voor bump, maar wil iemand deze battle nog aangaan? Het onderwerp is nu freestyle en niet meer gebouwen! Misschien willen dan meer mensen hun kans wagen! Rivel
Geplaatst: 1 april 200718 jaren comment_644091 Ik wil wel Rivel ik zal mijn signature zo snel mogelijk posten!!
Geplaatst: 1 april 200718 jaren comment_644096 ik wil wel, ik edit m`n post als ik er 1 heb:) EDIT: zie dat ik 10 minuten te laat heb gepost, moest ik maar eerder zijn als kingroom eventueel niet zou kunnen wil ik het alsnog graag doen Bewerkt: 1 april 200718 jaren door Djani
Geplaatst: 1 april 200718 jaren Auteur comment_644102 Ik vertrek op weekend en kom dinsdag terug! Maar King room ging mijn sig. posten! Dus no problem ! Dan weten jullie het ook al dat ik er niet ben! En dat King room hem dus gaat posten! Mijn excuses Rivel
Geplaatst: 1 april 200718 jaren comment_644132 Ik heb mijn signature gemaakt en ik moest de signature van Rivel posten!! Rivel: King Room: Mijn PS deed een beetje raar met de afmetingen! Wil een MOD misschien de topic titel veranderen!? Stemmen tot/met 3 APRIL Bewerkt: 1 april 200718 jaren door King Room
Geplaatst: 1 april 200718 jaren comment_644172 Mijn stem gaat naar Rivel,omdat ik hem beter vindt dan King Room en zijn Nickname staat erin en dat vindt ik ook mooi Dus mijn stem gaat naar:RIVEL
Geplaatst: 1 april 200718 jaren comment_644210 Rivel: mooie signature * je had denk ik toch nog gerekend op de battle met onderwerp gebouwen. dat plaatje naast je naam vind ik er ook bij passen *lijkt of het is ingezoomd zo* maar je font vind ik te groot en daardoor is het plaatje minder zichtbaar geworden. King Room: je sig heeft mooie effecten maar ik kan zo duidelijk niet zien wat de render is *volgens mij een microfoon?* je hebt mooie outer glow gebruikt bij je render en dat past ook bij de rest van je sig. stem: ik vind dit moeilijk om te stemmen omdat het 2 totaal andere sigs zijn, dat vind ik het nadeel van freestyle maar m`n stem gaat uiteindelijk toch naar... rivel Bewerkt: 1 april 200718 jaren door Djani
Geplaatst: 4 april 200718 jaren comment_646720 Jammer dat er weinig is gestemd maarja. Winnaar Rivel +1 punt! Verliezer King Room, helaas voor jou -1 punt. Closed en ranking geupdate.
Hallo!
Onderwerp: Freestyle
Soort design: Signature
Size design: 500*150 px
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade: Nee
Tijd van inlevering: Z.S.M
De mijne komt na de jouwe!
Dit is mijn tweede battle dus graag niet tegen een te moeiljke!
Veel succes!
Rivel
Bewerkt: door RonaldVC