Jump to content
Geplaatst:
comment_641013

Ik vraag me af of er veel mensen zijn die apart tot 0:00 opblijven voor de release van de trailer. Ik wil heel graag opblijven, maar ik weet niet of het van m'n pa mag.

Bewerkt: door DJ Vincento

• Reacties 186
  • Bezichtigingen 10.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wie gaat er kijken om 0:00 uur? 138 leden hebben gestemd

1. 1. Wie gaat er kijken om 0:00 uur?

• Ja, natuurlijk
      52
    • Als ik toevallig zin heb
      7
    • Nee, kijk de volgende dag wel
      43
    • Nee, ik moet gewoon naar school / werk
      21
    • Ben je gek, ik ben mijn slaap nodig
      7
    • Ik hoef dat hele gekke filmpje niet eens te zien.
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_641119

De trailer komt morgen. Anders gaan ze niet zeggen dat op de 29 ste de trailer komt. Als die morgen om 0.00 pa skomt is het al vrijdag. Dus kan moeilijk kloppen. Hier stata die ook nog op 1 dag en 2 uur. Maar het wordt afwachten.

Geplaatst:
comment_641159

We hebben ook nog te maken met de verschillende tijden.

Wij zitten op GMT + 1 als ik het goed heb.

Maar in Amerika niet daar is het pas later 29 Maart en in het oosten juist eerder.

Ik heb nergens een bron gezien over hoe het nu precies zit, dus ik wacht op feiten 0_0

EDIT:

Heb het even opgezocht:

Op de Rockstargames site staat het volgende: Thursday March 29th, 2007. 6.00 PM EST

De Eastern Standard Time (afk.: EST) is een tijdzone die 5 uur achterloopt op UTC (GMT)

Concluderend: Morgen om 23.00 uur kunnen wij de trailer zien :klap:

Bewerkt: door Gijsje89

Geplaatst:
comment_641170

Het is nu 0:30 en ik lees toevallig deze topic: waar kan je die trailer vinden,nu ik toch op ben.

EDIT:ow ik lees net het vorig bericht dat hij nog niet uit is

Bewerkt: door michaelfivez

Geplaatst:
comment_641199

Ik ga niet speciaal kijken voor de GTA IV om 0:00

Dan lig ik al lang te slapen, Maar Vrijdag ochtend ga ik wel vroeg uit de veren :)

Aangezien ik wel benieuwt ben wat er komen gaat ;)

Geplaatst:
comment_641246
Dan blijf ik zeker wakker :eten: hungry voor GTA!

absoluuut!!!!!! ik blijf zeker wakker en zet de trailer op youtube en me telefoon, kan ik in de les kijken vrijdag en wegsmelten hahaha lol

Geplaatst:
comment_641249
EDIT:

Heb het even opgezocht:

Op de Rockstargames site staat het volgende: Thursday March 29th, 2007. 6.00 PM EST

De Eastern Standard Time (afk.: EST) is een tijdzone die 5 uur achterloopt op UTC (GMT)

Concluderend: Morgen om 23.00 uur kunnen wij de trailer zien :klap:

Maar lopen ook nog 1 uur voor op GMT, dus dat betekent dat er 6 uur bij komt i.p.v. 5. Wij kunnnen de trailer dus om 0.00 uur zien, want 6 PM + 6 uur is 0.00 uur.

On-topic: Ik ga er niet voor wakker blijven vanavond. Morgenochtend heb ik tijd zat om dat filmpje te bekijken en ik ben niet zo verslaafd dat ik niet een paar uur kan wachten.

Bewerkt: door Piet-Herr

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.