Jump to content

IV Trailer Onderzoek


SummerBase

Recommended Posts

Hebben jullie ook die bouwvakkers gezien bij de schip scene? Zij dragen houten planken met zich mee.

Waarschijnlijk een verhuisinkje ofzo!!

Als je met hun in gevecht raakt, dan slaan ze je waarschijnlijk zo voor je * met hun plank :bonk:

Wat ik niet begrijp, is dat die mensen die de houten planken op hun schouders hebben volledig stil staan. Ze konden de mensen best een beetje laten bewegen ofzo, maar dit ziet er zo vreemd uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    36

  • gtamick

    30

  • Pennywise The Clown

    26

  • DonLeone

    26

Ik heb een paar noemenswaardige dingen gevonden toen ik de trailer zat 'uit te pluizen'.

1. Lichtkrant

Door ieder frame apart te bekijken en te bewerken ben ik er inmiddels achter wat er in dit stukje op de lichtkrant voorbij komt:

  • "Spending money makes you happy"
  • "11:34/11.52(?)/12.01/ Time for a brown ring bagel" (Tijd veranderd steeds. In de trailer komen deze drie tijden voorbij)
  • "Our new SUV consumes more petrol than any of our competitors"
  • "Buy more stuff as you can never have enough"
  • "Flash soap makes you feel younger"

2. Inderdaad, Liberty City

Klik!

Als je goed kijkt zie je bij de 1 in het plaatje staan 'I love Liberty City'. Dit lijkt mij een vrij duidelijke hint dat de stad echt Liberty City heet en niet iets anders. Verder zie je bij de 2 een bord waar 'Liberty City' op staat met nog iets ervoor. Iemand die kan ontcijferen wat daarvoor staat?

3. Opmerkelijke dingen

Zie het bovenstaande plaatje:

  1. 'I love Liberty City'. Lijkt me een duidelijke aanwijzing dat de stad opnieuw Liberty City gaat heten.
  2. 'Welcome to Liberty City'. Kan ontcijferen wat ervoor staat? Dankjewel Arjen :)
  3. 'Yesterday's news today'. Geintje van Rockstar.
  4. Een agent?
  5. Bean Machine. Geen idee waarom ik het hiertussen heb gezet.
  6. Ook wel grappig: Een haai ^_^

En verder: Klik! Opnieuw twee verschillende uitvoering van de taxi. Dit keer is de Kaufman Cab echter vervangen door iets met een hoge achterkant. Hij doet me een beetje denken aan de Blista uit GTA III.

Politieauto gespot

4. Fact

Wist je dat ieder frame uit de trailer 0,04 seconde duurt? :puh:

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

3. Opmerkelijke dingen

Zie het bovenstaande plaatje:

  1. 'I love Liberty City'. Lijkt me een duidelijke aanwijzing dat de stad opnieuw Liberty City gaat heten.
  2. '... Liberty City'. Kan ontcijferen wat ervoor staat?

  3. 'Yesterday's news today'. Geintje van Rockstar.
  4. Een agent?
  5. Bean Machine. Geen idee waarom ik het hiertussen heb gezet.
  6. Ook wel grappig: Een haai ^_^

Welcome to Liberty City staat daar.

En die agent weet ik niet zo.. In het volgende frame zie je mensen van bovenaf, volgens mij loopt daar wel een persoon in zwarte kleren.. (maar die lopen er meer hehe)

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed kijkt zie je nog meer politie agenten door het hele filmpje. Ze zijn best dik. Ook zie je nog eens een duidelijker Politie wagen. Daar bij het stukje dat je vanaf de stoep kijkt in Times Square en vanaf de zijkant allemaal mensen met tassen ziet lopen. Daar loopt ook een agent en er komt een politie wagen voorbij :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens het bekijken van de trailer viel me iets op:

gta4trailer_002_0001.jpg

Deze huizen lijken toch wel erg op diegene die je in San Fransisco terugvindt.

800px-italianate1.png

Ik wil zeggen dat R* ons misschien op het verkeerde wil zetten en ons niet beelden van een stad heeft laten zien, maar van meerdere. Het is misschien mogelijk om terug naar San Fierro of SA te gaan. Let ook op de kronkelige weg in de frame van de trailer. Een typisch kenmerk van San Fransisco.

Het hoofdpersonage zegt "Perhaps here, things will be different.".R* heeft vermeld dat het een nieuw era zal ingaan dat niets meer met de voorgaande games te maken heeft. Dit is misschien een reden waarom Liberty volledig vernieuwd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie ook die bouwvakkers gezien bij de schip scene? Zij dragen houten planken met zich mee.

Waarschijnlijk een verhuisinkje ofzo!!

Als je met hun in gevecht raakt, dan slaan ze je waarschijnlijk zo voor je * met hun plank :bonk:

jaa er valt veel in te zien, maar zou je ook kunnen reizen met de trein in het beign? dat is wel een handige manier want de trein in San andreas, Tjaa wat moeten we daarvan denken he :clown:

Ik weet niet wat je precies bedoelt met 'wat moeten we daar van denken' maar in SA was het ook gewoon mogelijk om met de trein te reizen zonder hem te kapen hoor. Ik denk trouwens wel dat je hem kunt gebruiken want dat kon in GTA III ook en en in deze veel betere GTA zou het dan haast wel moeten.

BTW die haai die uit dat gebouw hangt doet me denken aan de haai die Steve Scott steeds in al zijn films wilde gebruiken in GTA: VC. Zou hij er iets mee te maken hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...