Ik ga over een tijdje(lees; vóór 19 oktober) een PS3 aanschaffen. Aangezien ik geen geldboom heb en dus geen HD-TV op mijn kamer heb(Mijn ouders hebben er wel een maar die staat beneden ) wil ik mijn PS3 op mijn TFT monitor aaansluiten. Ik ben van plan om >>>Deze<<< TV-kaart te kopen en mijn PS3 daarop aan te sluiten. Ik weet het, het gaat via composite en is dus geen HD maar het is toch beter dan op mijn 50 hertz TV. Dat er geen geluidingang op zit is geen probleem want het geluid van mijn PS3 sluit ik aan op mijn versterker. Weet iemand of het een goed idee is om een TV-kaart te kopen? Heeft hij geen vertraging of slechte beeldkwaliteit? Want hiermee kan ik toch gewoon gamen?
Hey mensen,
Ik ga over een tijdje(lees; vóór 19 oktober) een PS3 aanschaffen. Aangezien ik geen geldboom heb en dus geen HD-TV op mijn kamer heb(Mijn ouders hebben er wel een maar die staat beneden
) wil ik mijn PS3 op mijn TFT monitor aaansluiten. Ik ben van plan om >>>Deze<<< TV-kaart te kopen en mijn PS3 daarop aan te sluiten. Ik weet het, het gaat via composite en is dus geen HD maar het is toch beter dan op mijn 50 hertz TV. Dat er geen geluidingang op zit is geen probleem want het geluid van mijn PS3 sluit ik aan op mijn versterker. Weet iemand of het een goed idee is om een TV-kaart te kopen? Heeft hij geen vertraging of slechte beeldkwaliteit? Want hiermee kan ik toch gewoon gamen?
Alvast bedankt voor het advies!
Boris H.
Bewerkt: door Boris H.