Geplaatst: 30 maart 200718 jaren comment_642923 Heey ik ben nieuw hier en ik vroeg me af zou een van jullie mij kunne helpen bij een liedje te vinde het gaat om een liedje van tupac...en hij zingt er in i just don''t give a fu*k daarin geeft hij zn fu*k uit naar de politie van las vegas..de fbi...de cia...en nog andere intstanties.. heb al op limewire gezogt maar kon niks vinde.. pleaze help me ik zou eerlijk nie wete waaronder dit moet
Geplaatst: 30 maart 200718 jaren comment_642928 Welkom op het Gtaforum, Je zoekt Tupac -- I Don't Give A Fuck . Meer radionummers kun je vinden op onze Walktrough -->> Klikkie Mvg, Pennywise The Clown Bewerkt: 30 maart 200718 jaren door Pennywise-The-Clown
Geplaatst: 30 maart 200718 jaren comment_642929 2-pac - I dont give a fuck! Ik ben geen Hip-hop fan maar heb hem uit het boekje van GTA SA, je kan hem namelijk horen op Radio Los Santos. Veel plezier ermee! Boris H. Edit: OMG, 4 seconden later dan Pennywise. xD Bewerkt: 30 maart 200718 jaren door Boris H.
Geplaatst: 30 maart 200718 jaren Auteur comment_642932 he bedankt boys die walktrough met die radio zenders is vet handig ^^
Heey ik ben nieuw hier en ik vroeg me af zou een van jullie mij kunne helpen bij een liedje te vinde
het gaat om een liedje van tupac...en hij zingt er in i just don''t give a fu*k
daarin geeft hij zn fu*k uit naar de politie van las vegas..de fbi...de cia...en nog andere intstanties..
heb al op limewire gezogt maar kon niks vinde..
pleaze help me
ik zou eerlijk nie wete waaronder dit moet