Geplaatst: 14 maart 200421 jaren comment_2889 Is er ook een code voor Gta 3 dat je nooit dood gaat, dat je nooit turtoise meer hoeft te typen ik zou het wel makkelijk vinden namelijk.
Geplaatst: 15 maart 200421 jaren comment_2894 Is er ook een code voor Gta 3 dat je nooit dood gaat, dat je nooit turtoise meer hoeft te typen ik zou het wel makkelijk vinden namelijk. Je kan trainers gebruiken dan hoef je alleen effe snel een knopje in te drukken. Een trainer kan je downloaden op GTAgames.nl
Geplaatst: 15 maart 200421 jaren comment_2951 Je kan trainers gebruiken dan hoef je alleen effe snel een knopje in te drukken.Een trainer kan je downloaden op GTAgames.nl ik heb het ook daar gedown. ik was ineens heel goed
Geplaatst: 15 maart 200421 jaren comment_2969 Is er ook een code voor Gta 3 dat je nooit dood gaat, dat je nooit turtoise meer hoeft te typen ik zou het wel makkelijk vinden namelijk. Die is er niet, en dat vind ik ook heel goed... Met zon code maak je het jezelf wel heel erg makkelijk! Dan ben je zo op het spel uitgekeken <_<
Geplaatst: 16 maart 200421 jaren comment_2991 Het is beter als je wel dood kan, maar ook weer niet zo snel. De GTA3 trainer is wel goed! :lol:
Geplaatst: 18 september 200420 jaren comment_28760 Ik heb ook gta3 de trainer gedownload en gedaan wat er stond maar bij mij doet hij het nog niet wat kan het probleem zijn?¿ alvast bedankt
Geplaatst: 18 september 200420 jaren comment_28871 Ik heb ook gta3 de trainer gedownload en gedaan wat er stond maar bij mij doet hij het nog niet wat kan het probleem zijn?¿alvast bedankt Wat gebeurt er dan? Staat er een foutmelding of doet hij het gewoon niet in het spel?
Geplaatst: 14 oktober 200420 jaren comment_35511 Ik heb ook gta3 de trainer gedownload en gedaan wat er stond maar bij mij doet hij het nog niet wat kan het probleem zijn?¿alvast bedankt Wat gebeurt er dan? Staat er een foutmelding of doet hij het gewoon niet in het spel? er is geen wachtwoord voor maar onsterfelijkheid is wel goed dat het niet erbij is anders was het spel wel zo uitgespeeld bij gta II kan dat wel
Is er ook een code voor Gta 3 dat je nooit dood gaat, dat je nooit turtoise meer hoeft te typen ik zou het wel makkelijk vinden namelijk.