Jump to content

In welk jaartal denken jullie dat gta IV zich gaat afspelen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_643561

2007

Ik denk gewoon de gebruikelijke gangs; Russen, Chinezen, rijke Amerikanen, Italianen, Brooklyn negers, Bronx negers, Ieren

Geplaatst:
comment_643565

Haha als het in 2000 zou afspelen dan is het logisch dat er vliegtuigen zijn en dan zal het WTC er ook nog wel staan dan heb je van die mensen die er op in gaan vliegen !

Bewerkt: door FireMike

Geplaatst:
comment_643597
Haha als het in 2000 zou afspelen dan is het logisch dat er vliegtuigen zijn en dan zal het WTC er ook nog wel staan dan heb je van die mensen die er op in gaan vliegen !

of dat kunnen ze dan nog gebruiken als missie, vlieg de toren in en zie dat je nog leeft, of spring net op tijd uit het vliegtuig met een parachut ofzo :*D:tu:

Geplaatst:
comment_647818

of dat kunnen ze dan nog gebruiken als missie, vlieg de toren in en zie dat je nog leeft, of spring net op tijd uit het vliegtuig met een parachut ofzo :*D:tu:

Dat zouden ze echt niet mogen verkopen dan, en dan zou ik het ook niet willen kopen, dat soort "grappen" zijn helemaal niet leuk. :duh:

Geplaatst:
comment_648094
Patrick vond een gebouw in de trailer en die was in het echt pas in 2006 klaar dus het speelt zich iig af na 2006

Idd

Het speelt zich niet af waneer de torens er nog staan! " Jeej , ik ga er met een vliegtuigje opvliegen " .

Dat is heel kwetsend voor de mensen die hun dierbaren in het vliegtuig of die in het WTC zaten. Moest dit toch het geval zijn zou ik GTAIV niet kopen! Maar dit speelt toch af rond 2007 - 2008 waarschijnlijks :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.