voor alle duidelijkheid, ik ga hier uitleggen van wat ik wil
nee niet voor internet maar voor omdat de X360 pakt de schijfjes niet om te lezen en steeds melding "Disc is unreadable" maar alhoewel de schijf nog zoo goed eruitziet en het ligt duidelijk aan de X360 volgens mij en mijn ouders
en een vriend vanop mijn MSN zei dat ik hem via PC kan bespelen dus zo
- steekt de X360 spel in je PC (DVD rom nodig en ik heb dat dus no problemo)
- netwerkkabel aansluiten (ik heb premium X360 van vorig jaar augustus gekocht)
- spelen maar
maar ik weet eigenlijk niet hoe het zit om te spelen, hoe of wat moet ik doen om de netwerkkabel te laten werken om te spelen
ik hoop dat ik te kunnen spelen
mijn moeder zei nog iets over de X360
als disc erin zit en steeds bij "loading" valt het lezen steeds uit dus geen geluiden meer en dan melding over unreadable
maar ook nog: als die nog gelezen moeten worden zit die nog niet echt goed vast dus lossig en dus gaat in alle kanten ronddraaien waardoor het niet leesbaar wordt dusja maar ik wil hem (Saints row) via de PC spelen want heb al genoeg frustratie door de X360 DVD lezer
EN NEE, heb geen zin om nieuwe DVD lezer te kopen
EN NEE, heb geen garantie bewijs meer dus kan ik geen nieuwe vragen
voor alle duidelijkheid, ik ga hier uitleggen van wat ik wil
nee niet voor internet maar voor omdat de X360 pakt de schijfjes niet om te lezen en steeds melding "Disc is unreadable" maar alhoewel de schijf nog zoo goed eruitziet en het ligt duidelijk aan de X360 volgens mij en mijn ouders
en een vriend vanop mijn MSN zei dat ik hem via PC kan bespelen dus zo
- steekt de X360 spel in je PC (DVD rom nodig en ik heb dat dus no problemo)
- netwerkkabel aansluiten (ik heb premium X360 van vorig jaar augustus gekocht)
- spelen maar
maar ik weet eigenlijk niet hoe het zit om te spelen, hoe of wat moet ik doen om de netwerkkabel te laten werken om te spelen
ik hoop dat ik te kunnen spelen
mijn moeder zei nog iets over de X360
als disc erin zit en steeds bij "loading" valt het lezen steeds uit dus geen geluiden meer en dan melding over unreadable
maar ook nog: als die nog gelezen moeten worden zit die nog niet echt goed vast dus lossig en dus gaat in alle kanten ronddraaien waardoor het niet leesbaar wordt dusja maar ik wil hem (Saints row) via de PC spelen want heb al genoeg frustratie door de X360 DVD lezer
EN NEE, heb geen zin om nieuwe DVD lezer te kopen
EN NEE, heb geen garantie bewijs meer dus kan ik geen nieuwe vragen