Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645150 Ik zit nu op het 2de eiland worden die bruggen nog normaal dat er ook gewoone peds op rijden? MVG, Dastard
Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645160 Ik zit nu op het 2de eiland worden die bruggen nog normaal dat er ook gewoone peds op rijden?De Callahan Bridge zal tijdens het gehele spel onafgewerkt blijven, waardoor er dus ook geen 'normale' peds, behalve politie op zullen te vinden zijn. De Staunton Lift Bridge zal wel normaal functioneren, met peds, nadat je de missie Love On The Rocks voltooid hebt.
Geplaatst: 2 april 200718 jaren Auteur comment_645183 Ik zit nu op het 2de eiland worden die bruggen nog normaal dat er ook gewoone peds op rijden?De Callahan Bridge zal tijdens het gehele spel onafgewerkt blijven, waardoor er dus ook geen 'normale' peds, behalve politie op zullen te vinden zijn. De Staunton Lift Bridge zal wel normaal functioneren, met peds, nadat je de missie Love On The Rocks voltooid hebt. Thx
Ik zit nu op het 2de eiland worden die bruggen nog normaal dat er ook gewoone peds op rijden?
MVG,
Dastard