Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645170 Heeft iemand wie/wat al gehoord??? Ik ben misschien van een andere generatie maar waar gaat dit topic over? Edit @VforV: ja, die kende ik inderdaad wel
Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645171 Ik snap de bedoeling van dit topic niet echt maar ik ken Gabriel Rios wel ja. Hij schrijft goede muziek en heeft zelfs meegerapt in zijn geboortetaal in een liedje op de CD "Ezoa En Niet Anders" van 't Hof Van Commerce. @GTA-Sheep: Misschien ken je wel? Bewerkt: 2 april 200718 jaren door VforV
Geplaatst: 2 april 200718 jaren Auteur comment_645179 Ik snap de bedoeling van dit topic niet echt maar ik ken Gabriel Rios wel ja. Hij schrijft goede muziek en heeft zelfs meegerapt in zijn geboortetaal in een liedje op de CD "Ezoa En Niet Anders" van 't Hof Van Commerce.@GTA-Sheep: Misschien ken je wel? Tuurlijk ken ik hem,Hij is van west-vlaanderen!en ik woon in west-vlaanderen en ik heb gewoon gevraagd Kent Er Iemand Gabriel Rios
Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645218 Ik snap de bedoeling van dit topic niet echt maar ik ken Gabriel Rios wel ja. Hij schrijft goede muziek en heeft zelfs meegerapt in zijn geboortetaal in een liedje op de CD "Ezoa En Niet Anders" van 't Hof Van Commerce.@GTA-Sheep: Misschien ken je wel? Tuurlijk ken ik hem,Hij is van west-vlaanderen!en ik woon in west-vlaanderen en ik heb gewoon gevraagd Kent Er Iemand Gabriel Rios das zeker dat, den beste maat van flip kowlier, ie is zalig, zeker als gij west-vlaams rapt
Geplaatst: 3 april 200718 jaren comment_646066 Ik ken hem vooral van 0605, Broaddaylight was namelijk de titelzong van die film over Pim Fortuyn, gemaakt door Theo van Gogh. Ik vind het wel mooie muziek.
Heeft Iemand Hem Al Gehoord?N