Jump to content
Geplaatst:
comment_645169
mpls.gif Gisteren heb ik MapleStory gedownload. Ik heb een account aangemaakt op Nexon.net maar als ik het spel start, wil inloggen en mijn ID + wachtwoord intyp zegt hij telkens dat dat account niet geregistreerd is. Terwijl dit toch duidelijk wel zo is. Het helpt ook niet om mijn wachtwoord te veranderen of om mijn account opnieuw te verifiëren. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_646255

Hey,

Je krijgt de activeer code (meestal) via e-mail. Je kan meestal ook opnieuw een activeer-emailtje aanvragen.

Daarna krijg je meestal ook nog een berichtje dat ie succesvol is geactiveerd. Dus check als je geen mailtje heb gehad of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd.

Stuur anders even een mailtje via de site via (meestal genoemd) de helpdesk met je vraag. Zij zullen wel waarschijnlijk het antwoord weten.

Bewerkt: door Youp

Geplaatst:
  • Auteur
comment_646532

Bedankt voor de reacties, maar ik heb al drie maal opnieuw code laten sturen naar mijn e-mail om het account te activeren en die code dan gebruikt, maar tevergeefs. Op Nexon.net daarentegen kan ik gewoon inloggen. O_o

• 9 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_908268
Word je niet door verwezen naar maplestory europe?

De laatste tijd 'accepteerd Nexon geen Europese landen meer'

Misschien is dat het en dan kun je gwn in loggen bij maple europe (ik ben trouwens verslaafd aan maple)

ik weet niet hoelan jij al maple speelt

je hebt een account op nexon.net gemaakt maar tja daar doe je het dus al verkeert het moet op maplestory.nexon.net

daar kun je een account aanmaken maargoed het is waarschijnlijk niet meer nodig want die post is al bijna een jaar oud en dit is de reden warom ik gequote heb...

die post is al heel oud en dus bump je het topic onnodig...

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.