Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645340 LAAT MAAR ZITTE IK HEP HET AL GEVONDE!!! DUS DOE GEEN MOEITE MEER. DOEI!!! Bewerkt: 3 april 200718 jaren door joppie
Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645382 Als je iets noukeuriger was in je aanvraag, kunnen we je helpen. Als je een aanvraag doet, moet je de bestands namen opgeven. Anders duurt het veel te lang om uit te zoeken welke bestandsnamen het zijn. en nog 2 gebouwen Wij kunnen moeilijk ruiken welke gebouwen dat dus zijn . Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 2 april 200718 jaren door DaBeast
Geplaatst: 2 april 200718 jaren Auteur comment_645409 Als je iets noukeuriger was in je aanvraag, kunnen we je helpen. Als je een aanvraag doet, moet je de bestands namen opgeven. Anders duurt het veel te lang om uit te zoeken welke bestandsnamen het zijn.en nog 2 gebouwen Wij kunnen moeilijk ruiken welke gebouwen dat dus zijn . Vriendelijke groeten, DaBeast Ik zal ze ffies opzoeken.. EDIT: hier zijn ze dan.... Bewerkt: 2 april 200718 jaren door joppie
LAAT MAAR ZITTE IK HEP HET AL GEVONDE!!!
DUS DOE GEEN MOEITE MEER.
DOEI!!!
Bewerkt: door joppie