Geplaatst: 3 april 200718 jaren comment_646585 Wel ik wil mezelf veranderen in een soort van dummie (CJ dus), ik was te lui om deze te maken dus heb ik 1 gevonden op google. Maar hoe zet ik deze nou ingame (hoe verander ik CJ in die dummie) [ niet een texture,maar een model] XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX X Voor als iemand hem ook wil gebruiken,hierX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Bewerkt: 14 mei 200718 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 4 april 200718 jaren comment_646638 Wel ik wil mezelf veranderen in een soort van dummie (CJ dus), ik was te lui om deze te maken dus heb ik 1 gevonden op google. Maar hoe zet ik deze nou ingame (hoe verander ik CJ in die dummie) [ niet een texture,maar een model] XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX X Voor als iemand hem ook wil gebruiken,hierX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX leuk idee maar hoe je dat juist doet weet ik niet Bewerkt: 4 april 200718 jaren door mathi
Geplaatst: 4 april 200718 jaren comment_646653 Kijk even op onze Master Tutorial List! Daar staat heus wel een tutorial voor het ingame zetten met 3D's Max! Rivel
Geplaatst: 4 april 200718 jaren Auteur comment_646655 Ja maar met 3dsmax 7 en ik snap er niet echt veel van
Geplaatst: 4 april 200718 jaren comment_646675 Ik denk dat dat niet zoveel verschil uitmaakt hoor! De tuts. van 3D's max 7 kan je zeker wel doen in 3D's max 8! Misschien is er dan een klein verschil ofzo! Ik weet niet! Probeer het maar! En anders moet je nog wat meer gaanoefenen in het modden dan lukt het vast wel na een tijdje! Zodoende! Oefening baart Kunst:P! Rivel
Geplaatst: 5 april 200718 jaren Auteur comment_647376 Ik denk dat dat niet zoveel verschil uitmaakt hoor! De tuts. van 3D's max 7 kan je zeker wel doen in 3D's max 8! Misschien is er dan een klein verschil ofzo! Ik weet niet! Probeer het maar! En anders moet je nog wat meer gaanoefenen in het modden dan lukt het vast wel na een tijdje! Zodoende! Oefening baart Kunst:P!Rivel Nope ... Er staat iets in van al je models tesamen te voegen en als ik de tut volg dan tjah vind ik het niet... En de KAM scripts kan je niet meer downloaden.
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648520 En de KAM scripts kan je niet meer downloaden. Jawel, je kan het >>HIER<< downloaden. Bewerkt: 6 april 200718 jaren door hooligun
Wel ik wil mezelf veranderen in een soort van dummie (CJ dus), ik was te lui om deze te maken dus heb ik 1
gevonden op google. Maar hoe zet ik deze nou ingame (hoe verander ik CJ in die dummie) [ niet een texture,maar een model]
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
X Voor als iemand hem ook wil gebruiken,hierX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Bewerkt: door .:TOM:.