Geplaatst: 29 november 200420 jaren comment_55721 In deze topic kun je je langste weelies en stoppies in tijd en/of seconden aangeven, Mijn langste weeelie is nu 11 seconden afstand weet ik niet meer en langste stoppie is 91 seconden.
Geplaatst: 30 november 200420 jaren comment_55998 In deze topic kun je je langste weelies en stoppies in tijd en/of seconden aangeven, Mijn langste weeelie is nu 11 seconden afstand weet ik niet meer en langste stoppie is 91 seconden. Ik 14 ik heb het gedaan op ocean beach
Geplaatst: 30 november 200420 jaren Auteur comment_56186 In deze topic kun je je langste weelies en stoppies in tijd en/of seconden aangeven, Mijn langste weeelie is nu 11 seconden afstand weet ik niet meer en langste stoppie is 91 seconden. Ik 14 ik heb het gedaan op ocean beach Is je langste stoppie 14 seconden of je langste weelie 14 seconden, graag erbij vermelden!!
Geplaatst: 4 december 200420 jaren Auteur comment_57796 Als je een hele lange stoppie wil krijgen net zo als ik (91 sec.) moet je met een Faggio (vespa) naar het vliegveld gaan, op de landings- en startbanen en je hebt er zo eentje van minstens een minuut. Geld trouwens hetzelfde voor weelies, alleen heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd.
In deze topic kun je je langste weelies en stoppies in tijd en/of seconden aangeven, Mijn langste weeelie is nu 11 seconden afstand weet ik niet meer en langste stoppie is 91 seconden.