Geplaatst: 4 april 200718 jaren comment_647211 ik was wat in die bladen aan t kijken , en toen kwam ik dit tegen. GTA in het LV blad! (kijk maar naar de HP balk en je ''kaartje'' )
Geplaatst: 5 april 200718 jaren comment_647349 Goed gevonden! Waar ligt dat boekje? The Johnsons House? Zo te zien zijn het hele vroege in-game screenshots, want op The Old Venturas Strip liggen namelijk twee straten, gescheiden door bomen/planten in het midden. Ook de radar op de bovenste afbeelding blijkt niet te kloppen.
Geplaatst: 5 april 200718 jaren comment_647360 Goed gevonden maar waar ligt LV blad want dit is de eerste keer dat ik er van hoor
Geplaatst: 5 april 200718 jaren comment_647557 Ik wist dit al lang,maar nog nooit gepost goed gevonden! chapo!
Geplaatst: 5 april 200718 jaren Auteur comment_647580 Goed gevonden! Waar ligt dat boekje? The Johnsons House?Zo te zien zijn het hele vroege in-game screenshots, want op The Old Venturas Strip liggen namelijk twee straten, gescheiden door bomen/planten in het midden. Ook de radar op de bovenste afbeelding blijkt niet te kloppen. Yup, op t bed..
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648267 Heel goed gevonden!, is lang geleden dat er weer een easter is gevonden Greetz Maxis EDIT: Ben ik het met je eens Big Boss Bewerkt: 6 april 200718 jaren door Maxis
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648276 Ik betwijfel eigenlijk of het wel degelijk een Easter Egg is. Als er nou Vice City of Liberty City had ingestaan, was het wel een Easter Egg. Dit lijkt me eerder een verwijzing.
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648607 Goed gevonden! Waar ligt dat boekje? The Johnsons House?Zo te zien zijn het hele vroege in-game screenshots, want op The Old Venturas Strip liggen namelijk twee straten, gescheiden door bomen/planten in het midden. Ook de radar op de bovenste afbeelding blijkt niet te kloppen. Yup, op t bed.. Top gevonden.Gelukkig weer eens na lange tijd een EE tijdens pasen nog wel
Geplaatst: 7 april 200718 jaren comment_648791 Hmm.... Deze kan je ook vinden bij de kast bij de voordeur van Johnson House .
Geplaatst: 7 april 200718 jaren comment_648971 Hmm.... Deze kan je ook vinden bij de kast bij de voordeur van Johnson House . can je een screenie posten?
Geplaatst: 7 april 200718 jaren comment_648981 Goed gevonden! Ik had het zelf nog nooit gezien. Eigenlijk best grappig dat ze Las Venturas in een blad hebben gezet!
Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655322 Ik had dit zelf ook al lang gezien. Maar op de foto zie je het boek veel beter. En op de hp balk en het kaartje had ik ook nog NOOIT op gelet
Geplaatst: 14 april 200718 jaren comment_655528 ik heb het nog nooit gezien .. het ligt gewoon op het bed bij de John's house ?
Geplaatst: 17 april 200718 jaren comment_657357 Ik ben eens gaan kijken, en ik vond nog veel meer rare tijdschriften Een autotijdschrift Een motortijschrift Millie tijdens de missie Key to her Heart ziet er ook zo uit. En de naam van het tijdschrift, 'Rogue' is gebaseerd op het echt bestaande tijdschrift 'Vogue'. Millie tijdens de missie 'Key to her Heart'. De gelijkenis tussen het interieur op het tijdschrift en het savehouse is erg hetzelfde (wat een Nederlandse zin ) Dit is dat savehouse. Het interieur ervan wordt gebruikt voor het savehouse in Jefferson en in Willowfield. Al deze tijdschriften liggen in het Johnson House. Bewerkt: 17 april 200718 jaren door MartyCeha
Geplaatst: 17 april 200718 jaren comment_657740 Dat nummer 69 was mij ook al een keer opgevallen, maar de rest nog niet. Ik zal eens kijken of ik nog een screenshot heb.
Geplaatst: 20 april 200718 jaren comment_659446 69 is al heel veel gebruikt, toen ik klein was snapte ik niet waarom er zoveel 69 in GTA zat , maar nu natuurlijk wel. Ook leuk om wat nieuwe dingen te weten te komen.
ik was wat in die bladen aan t kijken , en toen kwam ik dit tegen. GTA in het LV blad!
(kijk maar naar de HP balk en je ''kaartje'' )