Geplaatst: 5 april 200718 jaren comment_647358 eej, ik heb al vele auto's+motors gemod, maar nu wil ik de PizzaBoy ook modden, maar die naam staat er niet bij, mischien heeft hij een andrere naam... Weet iemand mischien de naam van de pizzaboy in het bestand handling zodat ik hem kan modden? thnx
Geplaatst: 5 april 200718 jaren comment_647362 In ViceCity heette dat ding volgens mij Moped (duits voor brommer) dus dat is misschien in San Andreas ook zo? Heb helaas even geen inzicht in de voertuigenlijst dus 100% zeker weet ik het niet......
Geplaatst: 5 april 200718 jaren comment_647365 Was het niet de Faggio? :$ Volgens mij gebruikt de PizzaBoy de Faggio in handling. @ Hieronder: ohja, ik meen me te herinneren dat ik het een keer opgezocht heb, maargoed, was weer vergeten...
Geplaatst: 5 april 200718 jaren comment_647368 Was het niet de Faggio? :$ Nee de Faggio en de Pizzaboy hebben een aparte handling. Zoals GTA-Sheep al aangaf staat de pizzaboy als MOPED in de handling files, ook in GTA San Andreas.
Geplaatst: 8 april 200718 jaren Auteur comment_650005 Ok bedankt, zal hem meteen ff even snel maken als mun gemodde nrg-500
eej,
ik heb al vele auto's+motors gemod, maar nu wil ik de PizzaBoy ook modden, maar die naam staat er niet bij, mischien heeft hij een andrere naam...
Weet iemand mischien de naam van de pizzaboy in het bestand handling zodat ik hem kan modden?
thnx