Geplaatst: 5 april 200718 jaren comment_647693 Hoi Ik wil tdu voor de pc installeren alleen zegt die dat er te weinig schijfruimte is.. Wat kan ik hier aan doen ... alleen op C kan die en die is te vol :S Wat moet ik nu doen.. .:S
Geplaatst: 5 april 200718 jaren comment_647741 HoiIk wil tdu voor de pc installeren alleen zegt die dat er te weinig schijfruimte is.. Wat kan ik hier aan doen ... alleen op C kan die en die is te vol :S Wat moet ik nu doen.. .:S wissen of nieuwe extra schijf kopen
Geplaatst: 5 april 200718 jaren comment_647744 - Overbodige programma's deïnstalleren en weggooien - Prullenbak leeghalen - Bestanden die wel belangrijk zijn maar die je niet vaak nodig hebt op een CD/DVD branden en dan van de PC halen. - Andere games deïnstalleren - Schijfopruiming doen - Schijfdefragmentatie doen. (zie beide je Systeemwerkset onder Start > Bureau-accessoires) - Eventueel andere games deïnstalleren om plaats te maken voor deze. Waarschijnlijk heb je dan wel genoeg vrijgemaakt, succes ermee.
Hoi
Ik wil tdu voor de pc installeren alleen zegt die dat er te weinig schijfruimte is..
Wat kan ik hier aan doen ...
alleen op C kan die en die is te vol :S
Wat moet ik nu doen.. .:S