Geplaatst: 15 maart 200421 jaren comment_2935 ik wil motor neer zetten op gta vice city.. maar als ik pcj600.dff doe dan staat er FILE IS TOO BIG!! en als ik pcj600.txd doe dan staat er ook FILE IS TOO BIG!! egt raar <_< ik kan ook geen andere auto's erop doen :angry: kan iemand me helpen! ??????
Geplaatst: 15 maart 200421 jaren comment_2968 Wat is de grootte van de files dan? Heb je de eigenlijke files al verwijderd of andere namen gegeven?? Misschien kun je anders nog TXD Tool downloaden van gtagames.nl!
Geplaatst: 16 maart 200421 jaren comment_2983 nee jonge, hij wil die auto in zijn vc krijgen, maar de texture file is 900 kb ofzo!
Geplaatst: 16 maart 200421 jaren comment_3017 Dan heeft de maker van die motor dus een foutje gemaakt.....snappie allemaal...
Geplaatst: 17 maart 200421 jaren comment_3029 Dan kan je helaas niet die motor in vc zetten Nu over de IMG TOOL: Bij de ene gast kan je niets verwijderen, dat kan liggen aan dat de map op alleen lezen staat (verwijder door map selecteren, alleen lezenuitvinken en toepassen te doen) Als Vice City vaak niet meer werkt nadat een nieuw iets in vice city is gezet, moet je dit lezen: Omdat meer mensen problemen hebben met de img tool, raad ik jullie aan NIETS TE VERWIJDEREN, MAAR TE REPLACEN! Dat doe je door eerst het bestand te selecteren, dan rechtermuisknop en dan replace en dan de nieuwe file (onder zelfde naam natuurlijk!) Nu moet het beter werken (bij mij wel!)
Geplaatst: 17 maart 200421 jaren Auteur comment_3044 ja maar dan hebben alle makers een fout gemaakt!!!!! <_< want ik kan helemaal niks erop zetten... <_< :angry:
Geplaatst: 17 maart 200421 jaren comment_3048 Jah..idd dan hebben alle makers een fout gemaakt.. maar op een of andere manier kreeg ik ze de wel in :huh: :blink: maar dan moet je me niet vragen hoe...
Geplaatst: 17 maart 200421 jaren Auteur comment_3056 dan ligt het gewoon aan mij computer... maar kan egt niemand me helpen of niet ???????
Geplaatst: 17 maart 200421 jaren comment_3062 Ik denk het niet...maar ik zal ff kijken of het me weer lukt... B)
Geplaatst: 1 juli 200420 jaren comment_11492 je verwijdert de file die je moet vervangen dan druk je op "add" en dan selecteer je gewoon de files
Geplaatst: 8 juli 200420 jaren comment_13251 heeft niks met alleen lezen te maken anders gaf hij een ander fout aan
Geplaatst: 8 juli 200420 jaren comment_13253 Hij geef ook een fout aan. Waarschijnlijk heb jij de VC map al uitgevinkt met 'Alleen Lezen'
Geplaatst: 10 juli 200420 jaren comment_13782 Ik kan op me ene pc helemaal niks doen met img tool staat er steeds error en bij me andere pc kan ik er alles mee doen en ze komen allebij uit de zelde setup weet iemand hoe dit kan ???
Geplaatst: 10 juli 200420 jaren comment_13794 Ik kan op me ene pc helemaal niks doen met img tool staat er steeds erroren bij me andere pc kan ik er alles mee doen en ze komen allebij uit de zelde setup weet iemand hoe dit kan ??? Je moet 'Alleen Lezen' uitvinken op de GTA Vice City map. Dan moet hij het doen.
ik wil motor neer zetten op gta vice city..
maar als ik pcj600.dff doe dan staat er FILE IS TOO BIG!!
en als ik pcj600.txd doe dan staat er ook FILE IS TOO BIG!!
egt raar <_<
ik kan ook geen andere auto's erop doen :angry:
kan iemand me helpen! ??????