Jump to content
Geplaatst:
comment_55820

met de autos die je tuned bij weels arch angels kun je daarmee meedoen aan een straat race, dan heb ik het dus niet over een tournament maar een race waar je met je eigen auto in kunt

Featured Replies

Geplaatst:
comment_55831

ik wil liever niet met mijn eigen getunde auto's racen.

Want bij mij gaan ze toch altijd kapot na een race, en dat vindt ik wel zonde.

want het is toch best wel duur om een auto te tunen.

dus ik laat ze lekker in mijn garage staan en soms haal ik ze eruit om gewoon een blokje om te rijden ;) (wel rustig rijden dan)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_55834

bij iedere trans fender:

een spoiler nitro en een leuke kleur maar bij weels arch angels in san fierro kun je straat race autos tunen maar je moet de driving school hebben uitgespeeld <_<

Geplaatst:
comment_55835
messchien is dit een domme vraag :puh:

maar waar kan je je auto's tunen :rolleyes:

zeker een domme vraag , ;) maar ik zal hem maar beantwoorden.

op de map (als je op start drukt) dan zie je een rode gereedschap sleutel.

als je die niet ziet dan heb je ze nog niet unlockt.

in elke stad heb je wel ongeveer 2 garage's waar je ze kan tunen

Bewerkt: door mazzeltje

Geplaatst:
comment_56009

je kan ckers wel straatraces met je eigen auto doen.. er stond een keer zon mannetje voor me neus(san fierro).. en die deed een aanbod van races en toen kwamen er allemaal vlaggetjes op je radar te staan... en dat waren races waar je dan aan mee kon doen ,maar ik ging dood en niet gesaved en was gestopt en had later er niet meer aan gedacht.. maarja dat zal nog wel een keer komen denk ik haast wel... maarja het is er dus wel//... :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_57038

voor iedere race krijg je gemiddeld zon 10.000 dollar best veel want er zijn ongeveer 20 races win ze allemaal en je krijgt in totaal 200.000 dollar en daar kun je wel heel veel mee :puh:

Geplaatst:
comment_57327
voor iedere race krijg je gemiddeld zon 10.000 dollar best veel want er zijn ongeveer 20 races win ze allemaal en je krijgt in totaal 200.000 dollar en daar kun je wel heel veel mee :puh:

dat is niks dat is echt zo op in sa! :o :D .

• 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.