Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648076 Hallo, groet de vreemdeling... Ik zit met een probleem. Ik heb pas MSN Live Plus! geinstalleerd, en toen de sponsor mode aangeklikt. Ik krijg nu telkens super veel popups, weet iemand hoe ik dit moet stoppen? Bij voor baat dank, Koen729
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648114 ik denk dat jij via de software kan verwijderen en daarna kan jij herinstalleren MAAR dan NIET op de sponsor klikken
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648115 Hallo, groet de vreemdeling... Ik zit met een probleem. Ik heb pas MSN Live Plus! geinstalleerd, en toen de sponsor mode aangeklikt. Ik krijg nu telkens super veel popups, weet iemand hoe ik dit moet stoppen? Bij voor baat dank, Koen729 ik heb daarvoor een pop-up programma, zoek dat eens op, misschien kan je er een downloaden, ik weet dat dat vervelend is,
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648179 ik heb gewoon de reclame shit weg gehaald met een programmtje A-Patch Msn Live kan je je msn zelf indelen en reclames ed. weglaten
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648373 Aanvulling op SWYV: De sponsor is een dikke spyware/adware Dat zegt hij ook in de license agreement dacht ik.
Geplaatst: 6 april 200718 jaren Auteur comment_648398 Beetje raar, bij Software zegt hij dat hij al zonder sponsor is geïnstalleerd. Ik heb hem echt nog steeds Dubbelpost. Ik heb hem nog steeds, heeft iemand een download die dat weghaald? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Geduld is een schone zaak..<<< En pop-ups zijn irritant Bewerkt: 9 april 200718 jaren door Preddy
Geplaatst: 9 april 200718 jaren Auteur comment_651006 Toestemmng van Preddy om te bumpen ik heb gewoon de reclame shit weg gehaald met een programmtjeA-Patch Msn Live kan je je msn zelf indelen en reclames ed. weglaten Gedownload en gebruikt, maar wat moet ik aanklikken om die ads weg te krijgen?
Geplaatst: 9 april 200718 jaren comment_651056 Ik vrees dat je je computer zal moeten scannen. Eenmaal klaar met verwijderen van de spyware, hoef je niets te doen. Dat progje is om WLM kaal te plukken. Zie hier:
Geplaatst: 10 april 200718 jaren Auteur comment_651614 Hmmm... :/ Maar kan ik niet gewoon die bestanden van m'n PC afhalen? :/ Is er nog leven hier? Hoe dan ook, ik las iets over een programma wat dit gelijk verwijderd, weet iemand daar iets over?
Geplaatst: 17 april 200718 jaren Auteur comment_657309 Niet boos worden, maar weet niemand wat ik moet doen?
Geplaatst: 21 april 200718 jaren Auteur comment_660261 *Bump* Me vader wordt hier niet echt blij van als hij het merkt ^^ >>> Door Preddy: Dit is de laatste bump die ik toelaat, volgens mij is het nu wel duidelijk of er iemand het antwoord weet of niet.<<< Lekker dan, heb ik de rest van mijn leven last van die pop-ups :/ Bewerkt: 22 april 200718 jaren door Koen729
Geplaatst: 23 april 200718 jaren comment_661157 *Bump*Me vader wordt hier niet echt blij van als hij het merkt ^^ >>> Door Preddy: Dit is de laatste bump die ik toelaat, volgens mij is het nu wel duidelijk of er iemand het antwoord weet of niet.<<< Lekker dan, heb ik de rest van mijn leven last van die pop-ups :/ ik heb wel een antwoord(misschien een beetje laat(niet actief geweest)) probeer hitman pro eens dat zijn een heleboel spyremovers bij elkaar, je kun het hier download(ik weet je of je live links mag hebben dus doe ik het in een spoiler)http://surfright1.dyndns.org/strider2/link.aspx?name=download[/font]sterkte , en als het niet lukt mag je gewoon een PB sturen
Geplaatst: 23 april 200718 jaren Auteur comment_661177 Dat programma heeft m'n vader al, ik zal na de vakantie eens vragen of hij er wat aan kan doen... mar toch bedankt voor je hulp!
Geplaatst: 23 april 200718 jaren comment_661235 Als het goed is stond er dit tijdens de installatie. Misschien helpt het om MSN Plus! gewoon te deïnstalleren (het kan zijn dat je dan heel MSN opnieuw moet installeren, maar liever dan je hele pc lijkt mij).
Geplaatst: 23 april 200718 jaren comment_661315 Aanvulling: Als het goed is stond er dit tijdens de installatie. Misschien helpt het om MSN Plus! gewoon te deïnstalleren (het kan zijn dat je dan heel MSN opnieuw moet installeren, maar liever dan je hele pc lijkt mij). Hehe, lijkt me ook het eerste waar ik aan zou denken. Want als je de veroorzaker van die rommel verwijderd, dat is bij veel dingen zo. Denk maar aan een pak melk die lek is, als je het gat dichtmaakt is het probleem verholpen. Verder lijkt me niet dat Msn ook weggaat, want Msg Plus! iets dat los van Msn is. En als e verder nog vragen hebt, dan is er een uitgebreide Msg Plus! FAQ. Jouw probleem staat er ook, en ik heb net de goede tip gevonden! Het is het sponsersprogramma dat voor die dingen zorgt, die kun je ook verwijderen, en Msg Plus! gewoon behouden (klik voor informatie).
Geplaatst: 25 april 200718 jaren comment_662484 Dat programma heeft m'n vader al, ik zal na de vakantie eens vragen of hij er wat aan kan doen... mar toch bedankt voor je hulp! bij mij haalt dat alle ads gewoon weg( wel altijd de nieuwste versie instaleren, en regelmatig draaien(dit werkt niet als een virusscanner!))
Hallo, groet de vreemdeling...
Ik zit met een probleem. Ik heb pas MSN Live Plus! geinstalleerd, en toen de sponsor mode aangeklikt. Ik krijg nu telkens super veel popups, weet iemand hoe ik dit moet stoppen?
Bij voor baat dank,
Koen729